بیانیه مشاوران منطقه ای المصطفی در حمایت از ملت فلسطین

نمایندگان طلاب و فضلای جامعه المصطفی العالمیه در مشاوران منطقه ای در حمایت از حماسه بزرگ ملت مظلوم فلسطین و محکومیت وحشی گری های رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر نمودند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقٰاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللّٰهَ عَلىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ – الحج – ٣٩

حرکت جهادی اخیر جوانان قهرمان فلسطین دارای ابعاد گسترده ای بود که حقیقتاً می شود آن را حماسه عظیم دوران مبارزات ملت فلسطین نامید. در شرایط ناگواری که این ملت مظلوم سالهاست در بخشی از خاک فلسطین به صورت حبس و یا در کشورهای دیگر آواره اند و تعداد زیادی از آنان اعم از زن و مرد در زندانهای مخوف اشغالگران سخت ترین دوران را می گذرانند.

در شرایطی که رژیم غاصب و پوشالی اسرائیل با پشتوانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هر روز عرصه را بر این ملت مظلوم تنگ تر می نماید و در حالی که سران رژیم صهیونیستی در اندیشه از نیل تا فرات زمینه های استیلا بر سایر بلاد اسلامی را در سر می پرورانند و متاسفانه سران مرعوب و فریب خورده بعضی از کشورهای اسلامی تحت تاثیر مکر و فریب این رژیم شیطان صفت باب عادی سازی روابط با این نظام نژاد پرست را مفتوح نمودند.

و بالاخره در دورانی که با استفاده از امپراطوری پرحجم ،خبری مستکبران میخواستند ملت فلسطین را به این باور برسانند که جز پذیرش قیمومیت و غصب و آوارگی توسط این رژیم اشغالگر راهی دیگر برای انتخاب ندارند.

در این اوضاع غم انگیزی بود که به لطف خداوند جهاد عظیم مجاهدان راه ،خدا سدهای آهنین چند ده ساله اشغالگران را در نوردید سیستم اطلاعاتی رژیم پلید و پر ادعا را به سخره گرفت. گنبد آهنین و نفوذ ناپذیر آنها را سوراخ و غرور و هیمنه این پیرهای مصنوعی را در نگاه جهانیان فرو ریخت.

و از سویی دیگر بزرگی ،شجاعت از خود گذشتگی و مقاومت ملت بزرگ فلسطین در معرض دید است اسلام و جهانیان قرار گرفت که دشمنان اسلام را متعجب و دوستان خصوصاً ملت مظلوم فلسطین را به آینده ای پیروزمند امیدوارتر کرد.

در این جهاد عظیم با جنایات وحشیانه ای که اشغالگران مرتکب شدند چهره پلید و سفاکشان بیشتر آشکار شد که آنان هیچ قانون انسانی و بین المللی را به رسمیت نمیشناسد و چون قدرت مقابله با مجاهدان قهرمان میدان نبرد را ندارد با بمب بارانهای پیاپی و وحشیانه تخریب پرحجم منازل مسکونی بیمارستانها و مساجد و کشتار بی رحمانه غیر نظامیان از زنان و کودکان و افراد ناتوان انتقام می گیرد.

ما نمایندگان طلاب و فضلای جامعة المصطفى العالميه با اطمینان به وعده تخلف ناپذیر وعده الهی بر نصرت مجاهدان راه خدا و دعا برای پیروزی مجاهدان و ملت بزرگ فلسطین و مقاومت اسلامی در منطقه این جهاد عظیم و پیروزیهای اعجاب انگیز را تبریک عرض نموده ضمن تاکید بر لزوم حمایتهای همه جانبه است ،اسلام دولتهای اسلامی و جبهه مقاومت از این جهاد سرنوشت ساز برای شهداء والامقام علو درجات برای جانبازان و مجروحین شفا و برای خانواده های آنها صبوری ثبات قدم و اجر بی پایان الهی را خواستاریم.

اللهم صلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، وحصن ثغُورَ الْمُسْلِمِين بعزتك وأيد حماتها بقوتِكَ، وَأَسْبِعْ عَطَايَاهُم مِن جدتك.

اللهمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، وَكَثر عدتهم، واتخذ أسلحتهم، واخرس حوزتهم، وامنع حومتهم وألف جمعهُمْ وَدبرُ أَمْرَهُمْ وَ وَاتر بين میرهم، تَوَجَّدْ بِكِفَايَةٍ مُوْنِهِمْ، وَاعْضُدُهُمْ بِالنَّصْرِ، وَأَعِنْهُمْ بِالصَّبْرِ، وَالْطَّفْ لَهُمْ فِي الْمَكْرِ

نمایندگان طلاب و فضلای غیرایرانی

مشاوران منطقه ای

جامعه المصطفى العالميه