رئیس جامعةالمصطفی

رژیم صهیونیستی جریانی مضر برای همه بشریت است

رئیس جامعةالمصطفی ایجاد اختلاف و تفرقه میان ملت‌های مسلمان را مهم‌ترین سلاح دولت‌های استکباری برای حفظ رژیم اشغالگر قدس دانست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در دیدار با اعضای شورای علمی همایش حضرت جعفر بن ابیطالب، با اشاره به آخرین تحولات در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی شری است که وجود آن ده‌ها سال موجب خسارت‌ در منطقه و جهان شده است. حتی می‌توان گفت بخشی از انگیزه دولت‌های غربی برای ایجاد کشور جعلی اسرائیل، دفع شر صاحبان تفکر نژادپرست صهیونیستی از کشورهای خود بوده است.

وی رژیم صهیونیستی را جریانی مضر برای همه بشریت خواند و تصریح کرد: بسیاری از مفاسد جهان به نحوی به این جریان منحوس بازمی‌گردد. امیدواریم با پشتیبانی همه مسلمانان و حقیقت‌جویان جهان، فتنه این رژیم شرور هرچه سریع‌تر از جهان دفع گردد.

رئیس جامعةالمصطفی افزود: برخی افراد ساده‌اندیش، شکست این رژیم اشغالگر را باور ندارند اما همانگونه که استعمارگران با وجود سال‌ها فتنه و جنایت در کشورهای استعمارزده، ناچار به خروج از این کشورها شدند، با توکل به خدا و اتحاد دنیای اسلام قطعا هیمنه این رژیم جعلی نیز با وجود پشتیبانی‌های دولت‌های استکباری فروخواهد ریخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی ایجاد اختلاف و تفرقه میان ملت‌های مسلمان را مهم‌ترین سلاح دشمن برای حفظ رژیم اشغالگر قدس دانست و تاکید کرد:‌ دشمنان با ایجاد تفرقه و درگیری در جهان اسلام به دنبال آن هستند تا دست رژیم صهیونیستی را برای انواع جنایات در فلسطین اشغالی باز بگذارند. امروز زمان سکوت و غفلت از مسئله فلسطین نیست و همه مسلمانان باید به وظیفه خود در این زمینه عمل نمایند.