با حضور پرشور اساتید و کارکنان جامعةالمصطفی برگزار شد؛

تجدید میثاق حوزویان با ولایت در مصلی قم

اجتماع بزرگ علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم از سوی نهادهای حوزوی به ویژه جامعةالمصطفی با عنوان (میثاق با ولایت) جهت تقدیر از عملکرد شایسته و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و تشریح حوادث اخیر با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. […]

اجتماع بزرگ علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم از سوی نهادهای حوزوی به ویژه جامعةالمصطفی با عنوان (میثاق با ولایت) جهت تقدیر از عملکرد شایسته و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و تشریح حوادث اخیر با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

این اجتماع پرشور با حضور بیوت مراجع عظام، اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه، اعضای جامعه مدرسین، اعضای مجلس خبرگان رهبری و اساتید و طلاب حوزه علمیه قم و اساتید و کارکنان جامعه المصطفی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ فریاد«وحدت مردم رمز سعادت ما است، پیروی از ولایت عین عبادت ما است»، «الله اکبر»، «برائت از فتنه گر، شعار ملت ما است»، «پیروی از ولایت باعث عزت ما است»، «آمریکا ننگت باد، مرگت باد»، سردادند و انزجار خودشان را از اغتشاشات اخیر کشور و همچنین حمایتشان را از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اعلام کردند.