بیانیه تشکل پژوهشگران آسیای مرکزی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تشکل علمی پژوهشگران آسیای مرکزی نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان، با صدور بیانیه ای جنایت هولناک شب گذشته رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

 

بِسْمِ اللّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الأَبْصَارُ» (ابراهیم، ۴۲)

سلام بر ملت مظلوم و غیور فلسطین

بدون شک «آزادی فلسطین سنت الهی است»؛ وقتی ظلم متمادی بر یک ملت با سکوت جوامع بین‌المللی مواجه می‌شود و به حدی می‌رسد که ظالم و ایادی آن به اعمال بی‌شرمانه خود افتخار می‌کنند، این یعنی سران کشورها و سازمان‌های بین‌المللی نیز عموماً به ظلم آن‌ها راضی و در جنایات آنها شریک هستند؛ و این نشانه‌ی سقوط آن‌ها به پایین‌ترین درجه انسانیت و بلکه دچار شدن به حیات حیوانی و درندگی است.

قطعاً سکوت و حتی بیانیه‌های دوپهلوی بعضی دولت‌ها در چنین شرایطی، به منزله همراهی و تقویت آن رژیم خونخوار در تداوم ظلم بر ملت مظلوم فلسطین است.

این تشکل، با اتکاء بر سنت الهی، در کنار مردم غیور فلسطین ایستاده است.

ما به‌ جهت هم‌صدایی با جبهه مقاومت در برابر اشغال‌گری و کشتار ملت فلسطین توسط رژیم صهیونسیتی، اعلان می‌داریم:

⭕️ ملت غیور فلسطین همچنان پایداری خود را ادامه خواهند داد و بدانند با وعده‌ی الهی به حق خود خواهند رسید.

⭕️ اميد است جوامع مسلمان و آزادی‌خواه جهان بدون در نظر گرفتن سیاست‌های غرب و بعضی از دولت‌های غرب‌زده، در جهت یکپارچگی و متحد کردن تمام قوای مادی و معنوی در تقابل با نظم ظالم جهانی، به حرکت خود ادامه دهند.

⭕️ هر کس و هر سازمان و جمعیتی از هر راه و روشی می‌تواند، در جهت یاری به مظلومان فلسطینی و پیشگیری از تداوم ظلم و کشتار آنها اقدام فوری و در نهایت برای رفع کامل این جرثومه فساد تلاش کند.

⭕️ دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی نیز باید تکلیف خود را مشخص کنند و بدانند که وعده و سنت الهی بر آزادی مظلومان عالم است و هر کس در جهت تقویت این جبهه باشد به فلاح می‌رسد و هر کس در جهت تقابل و مانع‌تراشی باشد، دچار عذاب الهی می‌شود.

ان‌شاءالله همه ظالمان و اشغالگران و ایادی آنها به سزای اعمال‌شان خواهند رسید.

«… أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُواْ أَن لَّوْ يَشَاءُ اللّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا وَلاَ يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُواْ تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُواْ قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّى يَأْتِيَ وَعْدُ اللّهِ إِنَّ اللّهَ لاَ يُخْلِفُ الْمِيعَادَ» (رعد، ۳۱)

تشکل علمی پژوهشگران آسیای مرکزی

۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ – ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳