پیام رئیس نمایندگی خراسان در محکومیت جنایات شب گذشته رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح نماینده جامعةالمصطفی العالمیة در خراسان در محکومیت جنایت رژیم جعلی صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و کشتار کودکان و مردم مظلوم غزه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

” أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ” سوره حج/ ۳۹

خبر حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار شهادت بیش از هزار نفر از مردم بی دفاع فلسطینی در بیمارستان “المعمدانی ” غزه به دست تروریست‌ها و جنایتکاران صهیونیست، موجب تأثر و تأسف تمامی آزادی خواهان باشرافت جهان گردید .

این جنایت خونین براساس معیارهای انسانی و ارزش‌های اخلاقی و عاطفی و آموزه‌های متعالی اسلامی وهمه ادیان الهی از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است و یک بار دیگر ماهیت کثیف و قساوت و خباثت رژیم کودک کش و غاصب قدس شریف را آشکار ساخت .

این تروریست‌های وحشی و سنگ‌دل که در این روزها ضربه سختی از مبارزان غیور فلسطینی خورده‌اند به پشتوانه حمایت ها و موشک های آمریکا وغرب وسکوت مرگ بار نهادها وسازمان های بین المللی، بصورت ناجوانمردانه وبزدلانه صدها زن و کودک و مردم بی‌گناه وبی دفاع را در بیمارستان المعمدانی غزه به خاک وخون می‌کشند .

بدون شک ملت بزرگ، رشید و مقاوم فلسطین با توکل بر قدرت کوبنده الهی و با بصیرت، و اتخاد و مقاومت خود برتوطئه‌های این دشمنان پرکینه و جنایتکار، فائق خواهد آمد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به زودی ریشه آنان را از صحنه گیتی قطع خواهد نمود .

البته امروز رسالت و مسئولیت امت اسلام بسیار سنگین وخطیر است همه جهان اسلام باید تمام توان، ثروت و امکانات مادی ومعنوی خود و هر آنچه را در اختیار دارد برای دفاع از فلسطین و ملت مظلوم فلسطین، بکار گیرد.

از تمامی مجامع و نهادهای جهان اسلام و سازمان‌های بین‌المللی اکیدا می‌خواهیم نسبت به مجازات دولت غاصب “اسرائیل” و تأمین و حمایت کنندگان این غده سرطانی به صورت فوری اقدام نمایند و برای نجات ملت مظلوم فلسطین از محاصره اقتصادی و نظامی به صورت جدی وبدون فوت وقت اقدام نمایند.

نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان اعم از طلاب و اساتید و کارکنان و خانواده‌های آنان ضمن محکوم نمودن این جنایت ددمنشانه، مراتب تسلیت و همدردی خود را محضرملت شریف فلسطین و امت اسلام، به ویژه خانواده‌ها و بازماندگان داغدار این شهیدان مظلوم ابراز می‌دارد و از خداوند بزرگ صبر و آرامش الهی را برای آنان و همچنین رضوان الهی و علو درجات برای شهیدان گرانقدر وشفای عاجل مجروحان ومصدومان این حادثه مسألت می‌نماید .

نماینده جامعه‌المصطفی در خراسان

محمدرضا صالح