مدیر دارالعلم پاکستان:

چاره مسئله فلسطین، عمل به توصیه امام خمینی (ره) است

علامه سید شهنشاه نقوی در کارگاه علمی جریان‌شناسی معاصر ملل ویژه کشور پاکستان گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: حل مسئله فلسطین در گروِ عمل به اتحاد سران کشورهای اسلامی، اتحاد مردم مسلمان و مقاومت فلسطینی ها است.

به همت گروه علمی جریان‌شناسی فکری و فرهنگی جهانِ پژوهشکده بین المللی امام رضا علیه السلام نمایندگی المصطفی در خراسان کارگاه علمی با عنوان “اولین دوره جریان‌شناسی معاصر ملل ویژه کشور پاکستان” با موضوع جریان های فکری و فرهنگی معاصر این کشور با ارائه علامه سید شهنشاه نقوی مدیر باب العلم دارالتحقیق شهر کراچی و دبیری حجت الاسلام و المسلمین سید عقیل حیدر زیدی پژوهشگر همکار پژوهشکده بین المللی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

در این کارگاه علامه سید شهنشاه نقوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) درباره حل مسئله فلسطین فرمودند: حل این مسئله مستلزم عمل به اتحاد سران کشورهای اسلامی، اتحاد مردم مسلمان و مقاومت فلسطینی ها است و بررسی ها نشان می دهد تنها راه حل مسئله فلسطین عمل به همین توصیه ایشان است.

وی افزود: الحمدلله امروز فلسطین مقاوم است و لازم است اتحاد امت اسلام ایجاد شود که پرچم این رسالت در مورد مردم بر دوش خطیبان و مبلغان است.

مدیر دارالعلم پاکستان خاطر نشان کرد: در میان سران و دولتمردان نیز این اتحاد لازم است و الحمدلله دولت جمهوری اسلامی ایران در ایجاد این اتحاد مبارک فعال است.