اداره پژوهش مدرسه عالی فقه و قرآن مجتمع آموزش عالی خواهران نمایندگی المصطفی (ص) در خراسان برگزار کرد:

 نشست تخصصی «سرزمین‌های اشغالی در فضای مجازی»

به همت اداره پژوهش مدرسه فقه و قرآن مجتمع آموزش عالی خواهران نشست تخصصی " سرزمین‌های اشغالی در فضای مجازی " با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی فرید کارشناس رسانه و فضای مجازی، در جمع طلاب خواهر پژوهشگر نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی فرید در این نشست با اشاره به بیانات مقام مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی معظم‌له با دانشجویان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب رسما تأکید کردند که فضای فرهنگی کشور در عرصه فضای مجازی به سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده است؛ بیان ایشان نشان می‌دهد که مصادیق سرزمین‌های اشغالی امروز توسعه پیدا کرده است.

وی افزود: امروز ما شاهد سرزمین‌های اشغالی هستیم که بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر از غزه است. امروز ما هم در سرزمین اشغالی زیست می‌کنیم. برای این که بدانیم دشمن در سرزمین اشغالی چه می‌کند می‌توانیم به غزه امروز نگاه کنیم. هر جنایتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود بیشتر از آن را با کودکان ما در فضای مجازی انجام می‌دهد.

این کارشناس رسانه و فضای مجازی در ادامه تصریح کرد: وجود انبوهی از کودکانی که به پلتفرم‌ها معتاد شده‌اند؛ دخترانی که دچار اضطراب و افسردگی شده و با اندک مشکلی سراغ خودکشی و خود زنی می‌روند نمونه‌ای از زیست در سرزمین اشغالی است.

حجت الاسلام محمدی فرید در پایان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، شکستن محاصره تبلیغاتی را نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد جوانان امروز می‌دانند. عملیات طوفان الاقصی نشان داد هر محاصره‌ای را می‌توان شکست. این عملیات نشان داد که بن بستی وجود ندارد. بنابر این جوانان امروز هم می‌توانند با کار جهادی و فعالیت آگاهانه به اشغال سرزمین خود پایان دهند.