بیانیه اساتید و اعضای هیئت علمی نمایندگی خراسان در محکومیت جنایات اسرائیل

اساتید و اعضای هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان در بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله قاِصمِ الجَّبارینَ و مُبیرِ الظّالِمینَ؛ به نام خداوندی که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

شهادت مظلومانه جمع زیادی از ملت قهرمان فلسطین در روزهای اخیر، طی حملات رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی، دل هر انسان آزادی‌خواه باشرافتی را به درد آورد.

رژیم صهیونیستی، این غده‌ سرطانی بدخیم منطقه، هفتاد و پنج سال است که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده و مردم فلسطین را آواره و منازل آن‌ها را ویران نموده است و بعد از شکست بی‌سابقه و مفتضح امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی خود در عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین «طوفان الاقصی»، در اقدامی جنون‌آمیز، بجای زورآزمایی در صحنه نبرد با رزمندگان مقاومت، به سراغ زنان و کودکان بی‌دفاع مجروح فلسطینی رفتند. این اقدام بزدلانه، آخرین پرده از شرارت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌باشد.

تکرار شرارت‌ها و جنایات رژیم اشغالگر قدس، علیه مردم مظلوم فلسطین، نه‌تنها خللی در عزم رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین و کشورهای اسلامی ایجاد نمی‌کند، بلکه انگیزه آنان را برای ریشه‌کن نمودن این غده سرطانی بدخیم، صدچندان می‌کند و امت اسلامی و جنبش‌های آزادیخواه، از همه گزینه‌های ممکن برای نابودی رژیم صهیونیستی استفاده خواهند کرد.

یقیناً داغ این ننگ، هیچ‌گاه از پیشانی این رژیم غاصب کودک‌کش و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس، از آن حمایت کرده و یا در مقابل ظلم‌های بی‌شمار آنان و خون‌های به‌ناحق ریخته شده مظلومین، سکوت مرگ‌آلود کرده‌اند، پاک نخواهد شد.

اینک که ندای “یا للمسلمین” کودکان و زنان درمانده و بی‌پناه فلسطین در عالم طنین انداخته است بر همه انسان‌های آزاده واجب است که در برابر این جنایات وحشیانه بی‌تفاوت نباشند.

از همه فرهیختگان و اصحاب علم و فرهنگ در سراسر جهان انتظار می‌رود بنا بر وظیفه انسانی و رسالت علمی خویش، دست به قلم شده و در این جهاد تبیین، به پشتیبانی و دادخواهی مظلومان فلسطینی و محکومیت جنایات جنگی رژیم ضعیف و آسیب‌پذیر صهیونیستی و مقابله با فریب‌های رسانه‌ای آن برخیزند و از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط این رژیم جعلی دریغ نکنند.

اساتید و اعضای هیئت علمی نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان، ضمن محکوم نمودن این جنایت وحشیانه و ددمنشانه، اعلام می‌دارد همچون همیشه گوش به فرمان مدبرانه ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود و در حمایت از ملت قهرمان فلسطین، با تمام وجود، در صف اول جهاد و شهادت قد برافراشته و برای رهایی مظلومان، جان‌فشانی خواهیم نمود.

یاد همه شهدای مقاومت به‌ویژه حاج قاسم عزیز را گرامی می‌داریم و امیدواریم به‌زودی شاهد تحقق وعده الهی و پیروزی مردم مقاوم فلسطین و فتح قبله اول مسلمین جهان باشیم.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ؛ آنان که ظلم و ستم کردند به‌زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی بازمی‌گردند.

اساتید و اعضای هیئت علمی
جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان
۲۸ مهرماه ۱۴۰۲