نشست تبیینی با موضوع تحولات اخیر فلسطین

نشست تبیینی "تحولات اخیر فلسطین" با حضور شماری از طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی به همت معاونت فرهنگی تربیتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین خالق پور جانشین ریاست المصطفی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خالق پور، جانشین ریاست المصطفی در این نشست با اشاره به تجاوزات صهیونیستها به ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: صهیونیست ها در محاسبات خود توجه چندانی به غزه نداشتند؛ زیرا پنجاه پایگاه در اطراف این منطقه قرار داده بودند که متعصب ترین صهیونیست ها در آنها مستقر بودند و با پنجاه و چهار کیلومتر دیوار بتنی مجهز به انواع ابزارهای نظارتی، حفاظتی و حس گرها، این باریکه را به محاصره خود درآوردند. بنابراین بیش از دو سال کاملا نسبت به غزه احساس امنیت داشتند و بیشتر به جریان مقاومت در منطقه و اختلافات داخلی معطوف بودند.

وی عملیات توفان الاقصی را با توجه به توطئه قریب الوقوع و گسترده رژیم صهیونیستی، یک حمله بازدارنده توصیف کرد و اظهار داشت: جبهه مقاومت فلسطین مقدمات این عملیات را به صورت کاملا محرمانه طی دو سال برنامه ریزی نمود و با طراحی دقیق، موفق به غافلگیری رژیم اشغالگر قدس گردید. این عملیات هم هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ضعف گنبد آهنین را نمایان ساخت و هم یک شکست بی سابقه اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، نظامی و روحی و روانی را به رژیم صهیونیستی وارد نمود و آن را وارد یک حالت ضعف عمیق قرار داد.

جانشین ریاست المصطفی در پایان اظهار داشت: حملات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و متحدانشان همراه است و آمریکایی ها برای پشتیبانی رسانه ای و تبلیغاتی وسیع از صهیونیست ها اعلام آمادگی کرده اند.