• تاریخ : سه شنبه - ۱۸ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 - May - 2024
  • ساعت :
    با مشارکت جامعةالمصطفی برگزار شد؛

    تجمع بزرگ مرهم برای غزه با حضور اعضای هلال احمر استان قم

    تجمع بزرگ «مرهم برای غزه» با حضور امدادگران، داوطلبان، کادر درمان و جامعه سلامت استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد و در این تجمع ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی تبیین و بر لزوم امدادرسانی و کمک به مردم غزه تأکید شد.

     تجمع «مرهم برای غزه» ظهر امروز با حضور امدادگران، داوطلبان، کادر درمان و جامعه سلامت استان قم در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در این تجمع اظهار کرد: پشت صحنه جنایات رژیم صهیونیستی یک نظریه معرفتی خطرناک نهفته است که می‌گوید ما قوم برتر هستیم و این زمین‌ها برای ما است و ما محبوب خدا هستیم؛ ازاین‌رو آن‌ها خود را مالک زمین می‌دانند و اگر به آنان فرصت داده شود و مانعی سر راه خود نبینند تمام کشورهای اسلامی را ملک خود می‌دانند و ایده از نیل تا فرات را که در سر می‌پرورانند اجرا خواهند کرد.

    عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اجداد صهیونیست‌ها که همان یهودیان زمان پیامبر (ص) بودند خانه‌های خود را با دست خود خراب کردند که این خانه‌ها به دست مسلمانان نیفتد؛ امروز هم به حول و قوه الهی این اتفاق خواهد افتاد و به‌زودی روزی می‌رسد که مهاجرت معکوس یهودیان رقم خواهد خورد و از سرزمین‌های اشغالی به سرزمین‌های خودشان برخواهند گشت.

    همچنین در این تجمع حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید خالق‌پور جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت، دشمن را به پرتگاه نزدیک کرده است، عنوان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما نزدیک فتح قله هستیم و استکبار جهانی نزدیک پرتگاه است و دشمن انحراف افکار عمومی را دنبال می‌کند تا بتواند شرایط میدان را به نفع اسرائیل تغییر دهد؛ اما جهان متوجه این ترفند شده است.

    وی عملیات طوفان الاقصی را عنایت الهی دانست و گفت: امروز دست خدا در جبهه مقاومت و در صحنه فلسطین آشکار شده است، جریان حماس و جبهه مقاومت با عملیات طوفان الاقصی، امداد و اراده الهی را برای پیروزی مستضعفان بر جبهه استکبار آشکار کرد و توانست به عمق رژیم صهیونیستی نفوذ کند که این موضوع در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

    حاضران در این مراسم در پایان با قرائت بیانیه‌ای ضمن حمایت ویژه مردم فلسطین بر برخورد قاطع کشورهای اسلامی با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

     

     

     

    ارسال دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا