تشریح فعالیت‌های جامعةالمصطفی در کنفرانس وحدت در گفتگو با مدیرکل روابط عمومی

علی الله اکبری، مدیرکل روابط‌عمومی جامعه المصطفی در گفت‌وگو با مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه المصطفی، گزارشی اجمالی از رویکردها و اقدامات جامعه المصطفی در سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ارائه کرد. وی در ابتدای سخنان خود تعامل سازنده، همکاری با نهادهای علمی، بین‌المللی دینی و فرهنگی جمهوری اسلامی را بخشی از رویکردها […]

علی الله اکبری، مدیرکل روابط‌عمومی جامعه المصطفی در گفت‌وگو با مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه المصطفی، گزارشی اجمالی از رویکردها و اقدامات جامعه المصطفی در سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ارائه کرد.

وی در ابتدای سخنان خود تعامل سازنده، همکاری با نهادهای علمی، بین‌المللی دینی و فرهنگی جمهوری اسلامی را بخشی از رویکردها و اهداف جامعةالمصطفی برشمرد و اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از جمله مجموعه‌های فعال در عرصه بین‌الملل است که جامعة المصطفی با آن تعامل و همکاری مناسبی دارد.

مدیرکل روابط‌عمومی جامعة المصطفی افزود: باتوجه‌به کاهش محدودیت‌های کرونایی، امسال سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در مهرماه ۱۴۰۱ با حضور مهمانان و شخصیت های بین المللی برگزار شد و همکاری‌ها و تعاملات جامعةالمصطفی و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گسترش چشمگیری پیدا کرد.

آقای الله اکبری حضور و مشارکت مدیران، اساتید و بخشی از طلاب فرهیخته جامعةالمصطفی در صحن اصلی روز افتتاحیه و کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی،  را یکی از محورهای همکاری جامعه المصطفی و مجمع جهانی تقریب توصیف کرد و اذعان داشت: مراکز علمی – آموزشی جامعةالمصطفی در قم در هر دو بخش برادران و خواهران، مشارکت و حضور خوبی داشتند.

وی در ادامه یادآور شد: به دعوت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مقرر شد تا مجموعه مراکز علمی، بین‌المللی و دینی در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، نمایشگاهی را برپا نمایند؛ لذا جامعه المصطفی در کنار ۱۰ مرکز فعال علمی و بین‌المللی، غرفه تخصصی دستاوردهای المصطفی در حوزه‌های مختلف فعالیتی را برپا نمود.

مدیر کل روابط عمومی جامعةالمصطفی ارائه آخرین آمار و اطلاعات فعالیتی جامعةالمصطفی در قالب موشن‌گرافی را بخشی از رویکردهای غرفه تخصصی جامعة المصطفی در این کنفرانس برشمرد و اذعان داشت: بروشورها و شناسه‌های اطلاعاتی و ارتباطی مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی جامعةالمصطفی و برخی از آخرین منشورات فاخر انتشارات بین‌المللی المصطفی و نیز معرفی نسخه‌هایی از نشریات علمی، بخش دیگر از این غرفه را به خود اختصاص می‌داد.

الله اکبری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم وحدت بین مسلمانان، ایجاد همدلی، تقویت تعاملات سازنده و پویاسازی رویکردها را از جمله دستاوردهای حضور المصطفائیان در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دانست و تصریح کرد: همواره قدردان تلاش تمام همکاران، مدیران و اساتید و طلاب جامعةالمصطفی در پایه‌ریزی تعاملات سازنده در مسیر شکل‌گیری و تقویت وحدت اسلامی هستیم.