در جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان:

 زوایای گوناگون عملیات طوفان الاقصی بررسی شد

 نشست فرهنگی-تبیینی «شرح و تحلیل زوایای گوناگون طوفان الاقصی» با ارائه دکتر کمیلی دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده، به همت معاونت فرهنگی و تربیتی نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان برگزار شد.

 دکتر کمیلی در این نشست با اشاره به این مهم که امنیت رژیم صهیونیستی به‌عنوان شاخصه تبلیغاتی این رژیم در طوفان الاقصی شکسته شد، عنوان کرد: این جنون برای پوشاندن عمق این شکست است چرا که اسرائیل غاصب در جنگ ۲۲ روزه فقط ۱۳ کشته داشت و بیش از ۱۵۰۰ نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه را کشت؛ اما در طوفان الاقصی تا کنون بیش از ۲۰۰۰ کشته داشته است.

 وی یادآور شد: این وعده الهی در قرآن کریم است، آنجا که خدای متعال می‌فرماید: کَم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإذْنِ اللَّهِ واللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ و به مصداق آیه شریفه در زمانی که دولت‌های منطقه با گمان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی ممکن نیست در حال عادی‌سازی بودند باذن الله و به رای العین دیدیم گروه کوچک و قلیل به قدرت الهی افعی چند سر صهیونیستی را ذلیل کرد.

 دکتر کمیلی افزود: غزه منطقه‌ای در عرض حدود ۶ تا ۱۳ کیلومتر و طول ۴۰ کیلومتر و محدوده ۳۶۰ کیلومتر است که علی‌رغم مساحت کوچک دلیرمردانی دارد که در روز اول عملیات طوفان الاقصی ۱۵۰۰ نفر برای عملیات استشهادی وارد شهرک‌های صهیونیست شدند این حجم از مجاهده بی‌سابقه است و نصرت الهی من حیث لایحتسب خواهد رسید.

 دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده خاطرنشان کرد: پیروزی امروز حاصل سه قطره مقدس است؛ عرق جبین تلاش مجاهدان، اشک غربت مادران و زنان مجاهد فلسطینی و خون مظلومیت کودکان غزه!