با همکاری جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان برگزار شد:

 همایش بین‌المللی سیره‌شناسی علامه مصباح یزدی

 همایش بین‌المللی سیره شناسی آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در مطالعات اسلامی به همت حوزه علمیه خواهران مازندران و با همکاری جامعه المصطفی نمایندگی گلستان و با حضور پژوهشگران، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین با حضور طلاب و پژوهشگران غیرایرانی جامعه المصطفی، چهارشنبه 26 مهرماه در مجتمع فرهنگی شهید رجایی شهرستان فریدون‌کنار برگزار شد.

 همایش بین‌المللی سیره شناسی آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در مطالعات اسلامی به همت حوزه علمیه خواهران مازندران و با همکاری جامعه المصطفی نمایندگی گلستان و با حضور پژوهشگران، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین با حضور طلاب و پژوهشگران غیرایرانی جامعه المصطفی، چهارشنبه ۲۶ مهرماه در مجتمع فرهنگی شهید رجایی شهرستان فریدون‌کنار برگزار شد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در این همایش با اشاره به ارسال ۲۶۱ مقاله به دبیرخانه گفت: حوزه‌های علمیه مازندران برای تبیین شخصیت علامه و جلوگیری از تغییر جایگاه شهید و جلاد اقدام به برپایی این همایش کرده‌اند.

 حجت‌الاسلام محمدجواد قائمی افزود: بررسی تاریخ زیست اجتماعی در قلب تمدن‌های تاریخی گواه هویت‌سازی برای برقراری ارتباط میان نسلی است تا بتواند در قالب یک الگوی مدیریتی شاهد مصونیت معرفتی باشیم.

 مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران همچنین گفت: علامه مصباح یزدی شخصیتی بودند که در کنار اخلاق‌گرایی در زمینه امور سیاسی غفلت نکرد و خود را هزینه انقلاب و رهبری کرده است و این امر موجب شد دشمنان انقلاب همیشه هجمه سنگینی علیه این بزرگ سرباز انقلاب روا داشتند.

 حائز اهمیت آنکه از میان ۲۶۱ مقاله ارسالی، رتبه دوم مقالات به مقاله مشترک آقایان جنید شهرزاد و حسن مسلمی با عنوان “بررسی جایگاه ولایت‌فقیه در اندیشه سیاسی علامه مصباح” از جامعه المصطفی نمایندگی گلستان اختصاص یافت.