دیدار وزیر علوم با رئیس جامعةالمصطفی

وزیر علوم جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جامعةالمصطفی در ابتدای این دیدار با اشاره به جنایات و نسل کشی غیرانسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین و گرامیداشت شهدای مظلوم غزه، اظهار امیدواری کرد به زودی و با یاری خداوند، شر اشرار صهیونیست و حامیان آن از سر مردم منطقه کوتاه گردد.

وی در ادامه ضمن خوشامدگویی به آقای زلفی گل و تشکر از همکاری تنگانگ و دائمی میان وزارت علوم و جامعةالمصطفی، اظهار داشت: جامعةالمصطفی از سال ۸۶ با ادغام دو سازمان فعال در داخل و خارج از کشور ویژه طلاب و فضلای غیرایرانی تاسیس گردید و هم اکنون واحدهای این مرکز علمی در شهرهای مختلف ایران و جهان پذیرای ده‌ها هزار دانش‌پژوه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در ادامه به معرفی جامعةالمصطفی و ویژگی‌های آن پرداخت و توضیحاتی را پیرامون فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه بین‌المللی ارائه نمود.

وی با اشاره به جایگاه المصطفی در نشر معارف اهل بیت(علیهم السلام) و گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: تا کنون نزدیک به ۴۴۰۰ کتاب به بیش از سی زبان توسط جامعةالمصطفی تدوین و انتشار یافته است که حدود ۷۰۰ عنوان از این کتب، آموزشی و کمک آموزشی و حدود دو هزار اثر نیز پژوهشی به شمار می‌آیند.

آقای زلفی گل نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، فعالیت‌های علمی و آموزشی جامعةالمصطفی را شایسته تقدیر دانست و از آمادگی کامل وزارت علوم برای گسترش همکاری‌ها با این نهاد علمی بین‌المللی خبر داد.