بیانیه جامعةالمصطفی العالمیة به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی

جامعةالمصطفی العالمیه در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای از مشارکت حداکثری طلاب، اساتید و کارگزاران این مجموعه علمی بین المللی در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

۱۳ آبان امسال، بیش از هر زمان دیگری، نویدبخش خیزش ملت‌های آزادی‌خواه از قلب اروپا تا جهان اسلام علیه استکبار جهانی و در رأس آن دولت جنایتکار امریکا و صهیونیزم بین‌الملل است.

جنایات ده‌ها ساله رژیم کودک‌کش صهیونیستی با پشتیبانی امریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن در فلسطین اشغالی به خوبی روشن می‌سازد خصومت دولت‌های مستکبر تنها به جمهوری اسلامی ایران اختصاص نداشته، هر کجا که منافع آنان اقتضاء نماید، با برداشتن نقاب دروغین حمایت از حقوق بشر، بیشرمانه به کشتار و نسل‌کشی علیه مردم غیرنظامی و کودکان بی‌گناه دست می‌زنند.

امروز وقت آن فرارسیده است که دولت‌های اسلامی همچون آحاد امت مسلمان و همه ملت‌های آزاداندیش جهان، متوجه این حقیقت روشن گردند که حضور امریکا و متحدان آن در هیچ نقطه‌ای از جهان، حاصلی جز شرارت، جنگ افروزی و فتنه‌گری نداشته است و همگی باید قاطعانه در جهت اخراج دولت‌های مستکبر از منطقه و سرزمین‌های اسلامی گام بردارند.

طلاب، اساتید و کارگزاران جامعةالمصطفی العالمیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران راه مبارزه با استکبار و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل اعلام خواهند کرد.

جامعةالمصطفی العالمیة