بازدید معاون پژوهشی جامعةالمصطفی و هیأت همراه از نمایندگی خراسان

معاون پژوهشی جامعةالمصطفی و هیأت همراه از نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در خراسان بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر امین رضا عابدی‌نژاد داورانی معاون پژوهشی جامعةالمصطفی و به همراه دکتر حمید رضا قلی زاده مدیر کل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی، مصطفی نوبخت مدیر مسئول انتشارات، دکتر حسین کربلائی مدیر کل برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی و دکتر کاظم محسنی مدیر کل امور پژوهشی در سفر دو روزه به مشهد مقدس با حضور در نمایندگی المصطفی در خراسان و دیدار با حجت الاسلام المسلمین محمدرضا صالح رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان ضمن گفتگو پیرامون مسائل کلان پژوهشی پژوهشی از نزدیک در جریان ظرفیت ها و فعالیت های این نمایندگی قرار گرفتند.

در ادامه معاون پژوهشی جامعةالمصطفی و هیأت همراه ضمن بازدید از پژوهشکده بین المللی امام رضا علیه السلام، کتابخانه، انتشارات و مدارس عالی برادران با دبیران انجمن های علمی و پژوهشگران برتر نمایندگی المصطفی در خراسان دیدار کردند.

سپس در جلسه اختصاصی با دست اندرکاران پژوهشی معاونت پژوهش نمایندگی المصطفی در خراسان و کارشناسان پژوهش مدارس اولویت ها و ضرورت های پژوهشی المصطفی بررسی شد.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی‌نژاد و هیأت همراه جلسه با اعضای هیئت علمی ، دبیران پژوهشی و مدیران گروه های علمی پژوهشی مدارس دیدار و گفتگو کردند.

این گروه همچنین در دومین روز سفر به مشهد مقدس با حضور در مجتمع آموزش عالی خواهران نمایندگی المصطفی در خراسان ضمن بازدید از کتابخانه و دیدار با دست اندرکاران پژوهشی با استماع گزارشی از روند فعالیت های پژوهشی این مجتمع به تبیین اولویت ها و ضرورت های پژوهشی المصطفی پرداختند.

حضور در جلسه جمع بندی و تعیین و بررسی مصوبات سفر، آخرین برنامه هیأت قمی در مشهد مقدس است.