مراسم ختم گروهی قرآن کریم جهت پیروزی مسلمانان غزه

مراسم ختم گروهی قرآن کریم جهت پیروزی مسلمانان مظلوم و مقاوم غزه به همت طلاب خوابگاه غدیر مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی برگزار گردید.

حجت‌الاسلام آقای افتخاری در ابتدای جلسه و بخش اول برنامه با قرائتی آیاتی از کلام الله مجید مراسم را آغاز کرد.

در ادامه جناب آقای عزیزی از طلاب خوابگاه غدیر آیاتی را تلاوت کرد.

در بخش دوم سخنران جلسه که یکی از دانش پژوهان رشته حقوق و جزا ، حناب آقای زاهدی ضمن گرامی داشت شهدای سرافراز غزه مظلوم ومقاوم، بحث خود را با یک پرسش آغاز کرد و گفت: چرا جهان اسلام همواره گرفتار حوادث خونین است؟ عامل بدبختی و سیه روزی جهان و بخصوص جامعه‌ی اسلامی مثلث شوم آمریکا و انگلیس و اسرائیل است.

وی گفت: با نگاهی گذرا به تاریخ به این نتیجه می‌رسیم که در هر کشوری که این مثلث شوم دخالت کرده و ورود داشته است همواره حوادث خونین دامنگیر آن کشورها شده است.

سخنران نشست ادامه داد: امروز اگر فلسطینیان مظلوم با شمشیر و نیزه خونین یهود به شهادت می‌رسند، دردناک‌تر از آن سکوت برخی مسلمان‌نماها در کشورهای اسلامی است.

آقای زاهدی در بخش پایانی صحبت خود افزود: اتحاد و همدلی در جوامع اسلامی رمز موفقیت و پیروزی در مقابل دشمنان قسم خورده دین مبین اسلام خواهد بود و ضرورت دارد که آحاد جامعه اسلامی به وحدت روی بیاورند.

وی عامل و راهکار دوم را تقویت جبهه مقاومت خواند و تصریح کرد: نیروهای شجاع و دلیر مقاومت باید هزینه زندگی یهود را افزایش دهند و اگر آنها نمی‌خواهند مسلمانان در صلح و آرامش باشند زندگی بر آنها نیز باید دشوار گردد.