به همت تشکل سلمان فارسی نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان؛

نشست ضرورت حمایت از فلسطین و غزه برگزار شد

نشست ضرورت حمایت از فلسطین و غزه به همت تشکل سلمان فارسی در نمایندگی جامعة المصطفی اصفهان برگزار شد.

استاد مقیمی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست ضمن اشاره به موضوع ضرورت حمایت از فلسطین و غزه با تأکید بر این که اسرائیل شیطان مطلق است، اظهار داشت: به این معنی است که همه بدی ها  در اسرائیل جمع شده و این نبرد بین اسرائیل و فلسطین(طوفان الاقصی) با جنگ های قبلی فرق دارد و فرق  این است که مردم فلسطین نمی خواهند دیگر تحقیر شوند.

وی افزود: مردم فلسطین با شعور و با درک کامل و با اراده به این حقیقت رسیدند که (هیات من الذله) و رهبر معظم هم می فرمایند: پیروزی مال اینها هست چون آمدند در خطی قرار گرفتند که نصرت الهی در آن  است.

وی با بیان این که امروز ما در بین الطلوعین تاریخ هستیم و این نبردها هر چه جلو می رود سخت تر می شود و انشاءالله خواهیم دید که خبیث از طیب جدا می شود و خواهیم دید یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَ یُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ ، می بینیم کسانی که مرده فکری و ایمانی و اعتقادی هستند از اردوگاه زنده انقلاب اسلامی خارج می شوند و چقدر آدم هایی که در قلب خود مرده هستند خارج می شوند به سمت حق و حقیقت .

وی در پایان تصریح کرد: این جنگ با وعده الهی و با سربلندی پرچم اسلام پایان می پذیرد  و با یاری و نصرت الهی پیروزی تقدیر مسلمانان می شود .