بیست و یکمین مراسم دانش‌آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

 بیست و یکمین مراسم دانش‌آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی فقه با حضور ۷۵ نفر از طلاب و با سخنرانی قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی، در محل سالن همایش‌ها مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین خالق پور، قائم‌مقام رئیس جامعه المصطفی در بیست و یکمین مراسم دانش‌آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این که قدم‌نهادن در مسیر فراگیری و نشر معارف اسلامی موهبتی الهی است، اظهار داشت: در مسیر انجام این رسالت مهم که برعهده ما گذاشته شده است، خذها بقوه بسیار حیاتی و مهم است. همه رسولان که برگزیده شده‌اند با تأکید خداوند به خذها بقوه بوده است.

 وی با بیان این که کسب علوم و نشر معارف مولفه‌ای تدریجی بوده، خستگی‌ناپذیری از شروط آن است، خاطرنشان ساخت: همیشه در همه کارها باید با انتخاب بهترین‌ها در انجام رسالت خود محکم و استوار قدم برداریم؛ رسالت حوزویان که مأموریت مادر است حفظ کیان دین‌محمدی است.

 حجت‌الاسلام بکایی مدیرکل فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی العالمیه در بخشی از این مراسم تصریح کرد: حضور دانش‌آموختگانی از ۱۰۰ کشور جهان ظرفیت عظیمی را پیش روی جامعةالمصطفی بازنموده، دانش‌آموختگان از والاترین دارایی‌های جامعةالمصطفی به شمار می‌روند.

 حجت‌الاسلام سلاجقه مدیر اداره ارتباطات و بین‌الملل مجتمع فقه نیز در ابتدای این مراسم به تشریح وظیفه سنگین طلاب در این برهه تاریخی پرداخت و به طلاب توصیه کرد یکی از راه‌های تبیین گسترده در شرایط کنونی، آموختن چند زبان و تبیین معارف الهی به‌صورت چندزبانه در جوامع و مجامع مختلف و علی‌الخصوص در فضاهای مجازی است تا بستر مناسبی برای نشر معارف روح‌بخش اهل‌بیت علیهم‌السلام فراهم گردد.

 در ادامه این مراسم چند تن از طلاب دانش‌آموخته به ایراد سخن و ارائه نکته و نظرات در مدت تحصیل و برنامه‌های پیش رو پرداختند.