مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی موصلی در مسکو

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد درگذشت عالم ربانی و روحانی فرهیخته حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی موصلی نماینده فقید آیت الله سیستانی در فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان در مرکز اسلامی مسکو برگزار شد.

این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و تلاوت آیات قرآن کریم در حسینیه مرکز اسلامی آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مدیر نمایندگی جامعه‌المصطفی در مسکو ادامه یافت.

مدیر نمایندگی جامعه‌المصطفی در مسکو در ابتدا به جایگاه والدین در اسلام و نیکی به آن‌ها اشاره و سپس درباره اهمیت مقام علم و عالم در اسلام و ویژگی‌های عالمان دین مطالبی به زبان آذری بیان نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی موصلی فرزند مرحوم موصلی و نماینده حضرت آیت الله سیستانی در روسیه در سخنانی کوتاه ضمن قدرانی از حجت الاسلام والمسلمین بخت‌آور، مدیر مرکز اسلامی مسکو و شرکت‌کنندگان در این مراسم، برای سربلندی و عظمت روزافزون امت اسلام دعا نمود.

در پایان این مراسم معنوی شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و صلوات به روح بزرگ آن روحانی فرهیخته ادای احترام نموده و ارادتمندان خاندان نبوت با نوای مداحان اهل بیت(ع) به عزاداری پرداختند.