نشست تبیینی “چرا فلسطین مسئله اول جهان اسلام است”

نشست تبیینی "چرا فلسطین مسئله اول جهان اسلام است" در مدرسه مبارکه شهابیه برگزار شد.

آقای روح الله رضوی، فعال حوزه جهان اسلام در این نشست با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار داشت:‌ده هزار شهید غزه که تنها پنج هزار نفر از آنها کودک هستند و چهل هزار زخمی، چنان مجامع بشری و علمی و سیاسی دنیا را شوکه زده کرده که حتی دانشگاهی مثل هاروارد آمریکا که نخبه های علمی و وابستگان زر و زور دنیا در آن تحصیل می کنند نسبت به این فجایع ابراز تاسف نموده و تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده اند.

وی ادامه داد: امت های اسلامی هنوز نتوانستند پاسخ درخور و موضع شایسته ای در قبال کشتار غزه بگیرند و از حقوق و خون به ناحق ریخته این مردم مظلوم دفاع کنند.

سخنران نشست ادامه داد:‌ ما هنوز نتوانسته ایم در بین مردم خود، نگاه آنها به موضوع فلسطین و شبهه های رایجی که به واسطه دشمن سر زبان ها افتاده است را حل کنیم تا کار به آنجا نرسد که وسط این خونریزی ها قدم نخست در پاسخگویی به این شبهات را داشته باشیم.

آقای رضوی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به گواه آیه شریفه لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰوَةٗ لِّلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱلۡيَهُودَ وَٱلَّذِينَ أَشۡرَكُواْ؛ ملاک ایمان و عاقبت بخیری مسئله فلسطین است. دشمنی با رژیم صهیونیستی، ملاک ایمان امروز ماست.