اجتماع المصطفائیان خراسان در محکومیت استکبار جهانی و حمایت از فلسطین

در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل غاصب گردهمایی طلاب غیرایرانی در نمازخانه ساختمان مرکزی نمایندگی خراسان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی دهشت استاد حوزه و دانشگاه با بیان آیه ولتجدن اشدالناس عداوه للذین امنوا الیهود و الذین اشرکوا… اظهار داشت: امروز رسالت شما طلاب در جریان طوفان الاقصی بسیار بیشتر از دیگران است.

وی با بیان تاریخچه ۱۳ آبان به‌عنوان انقلاب دوم و احراز جریان جاسوسی آمریکا‌یی‌ها در سفارتخانه آمریکا افزود: رهبری معظم در بیانات اخیر در دیدار با دانش‌آموزان و شوراهای دانش‌آموزی بر ضرورت تحلیل و تحلیل‌گری در میان جوانان و نوجوانان تأکید فرمودند و این روز را روز جوان مؤمن دارای قدرت تحلیل نامیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهشت پیرامون عملیات طوفان الاقصی ادامه داد: این عملیات سه محور را در آغاز نشان داد. یک، پایان دوران مذاکره و کنارآمدن با اسرائیل متجاوز، دو؛ تحقیر رژیم صهیونیستی و نشان‌دادن قدرت مقاومت و سوم؛ الگو شدن جبهه مقاومت برای همه دنیا  و ایجاد خیزش جهانی بود.

وی با تأکید بر اینکه عقبه یک جریان مبارزاتی در پیروزی و نصرت در یک جنگ سهیم است، تصریح کرد: همچنین این عملیات باعث آشکارشدن عجز اسرائیل، راستی‌آزمایی توان دشمن و پرده‌برداری از ماهیت پلید صهیونیسم‌ها شد و امروز به‌واسطه عملیات حکیمانه طوفان الاقصی وجدان ملت‌ها در سراسر عالم بیدار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهشت با اشاره به پیشینه ۷۵ سال مذاکره، مسامحه، خیانت‌ها، رذالت‌ها و ظلم بر مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: مقاومت حماس نشان داد وقت مذاکره تمام شده است و ادبیات امروز جهان ادبیات مقابله و مبتنی بر زور و قدرت است و این تصریح رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود:  صهیونیسم‌ها با عدم اعتقاد بر تورات بر این باورند امروز دنیا بر اساس پروتکل‌های دانشوران صهیونیستی و با سمت‌وسوی حاکمیت دولت یهود باید اداره شود و علت اینکه امام فرمودند اسرائیل باید از بین برود، خطر نهادینه شده در اسرائیل برای بشریت است. چرا که اینها غیر از خودشان برای هیچ بشری قائل به آدمیت نیستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهشت ادامه داد:  امروز اسرائیل به دنبال وجاهت بخشی به جنایاتش در غزه است و با امدادهای شیطانی مبتنی بر جریان‌های رسانه‌ای و تحمیق جامعه بشری و عوض‌کردن جای ظالم و مظلوم با مظلوم‌نمایی به دنبال این مهم است.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت در غزه همه این جنایات را پیش‌بینی کرده بود و امروز آماده‌تر از همیشه است و امروز بزرگ‌ترین سیلی‌ها و ضربات در منطقه بر آمریکا به‌عنوان حامی اسرائیل وارد می‌شود و یکی از پیام‌های ادامه ‌این حملات عقب‌نشینی کشورهای اسلامی از عادی‌سازی روابط با اسرائیل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهشت یادآور شد: امروز مدعی اسلامی که در کنار غزه نباشد مسلمان نیست و سکوت هیچ مسلمانی جایز نیست و در جریان غزه نباید درگیر جریان‌های انحرافی مذهبی و جغرافیایی شد.

وی تصریح کرد: ظلم بر بی‌پناهان مظلوم غزه یک ظلم جهانی است؛ اما کشتار غیرنظامیان و کودکان و زنان روحیه رزمندگان را در جبهه را تقویت کرده است.