بیانیه انجمن علمی پژوهشی حقوق مدرسه عالی خواهران خراسان در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

متن بیانیه بدین شرح است:    بسم الله الرحمن الرحیم  انَ الَذینَ قالوا رَبُّنا الله ثُمَ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلیهِم وَ لاهُمْ یَحْزَنون (احقاف /۱۳) بی تردید کسانی که گفتند «پروردگار ما الله است» سپس استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند . جنایات وحشیانه و خون بار رژیم صهیونیستی […]

متن بیانیه بدین شرح است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انَ الَذینَ قالوا رَبُّنا الله ثُمَ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلیهِم وَ لاهُمْ یَحْزَنون (احقاف /۱۳) بی تردید کسانی که گفتند «پروردگار ما الله است» سپس استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند .

جنایات وحشیانه و خون بار رژیم صهیونیستی این روزها در غزه و به شهادت رساندن  مظلومانه جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

رژیم غاصب صهیونیستی طی هفتاد و پنج سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب و غصب سرزمین و آواره کردن ملت مظلوم فلسطین در جدیدترین اقدامات خود علیه این ملت مظلوم و مقتدر، در روزهای اخیر دست به حملات کور، وحشیانه و نامتعارف زده است.  کشتن زنان و کودکان، بمباران بیمارستان، استفاده از بمب‌های فسفری و تخریب منازل از دیگر جنایات این رژیم غاصب و سفاک است که مصداق بارز نسل کشی می باشد. این رژیم جعلی، تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری و انسانی را زیر پا گذاشته است.

قوانین مصوب در این زمینه:

_ عهدنامه های لاهه ۱۸۹۹ و۱۹۰۷ در خصوص نسل کشی

_ کنوانسیون ژنو۱۹۴۹ در خصوص حفاظت از اشخاص غیر نظامی در زمان جنگ

_ معاهده بین المللی محو همه اشکال تبعیض نژادی

_ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی ۱۹۹۶ و … همه و همه رنگ باخته و مرده اند. متاسفانه سکوت مرگبار کشورهای مدعی حقوق بشر غربی و نیز سازمان ها و مجامع بین المللی، چیزی جز انکار حق حیات و برخورداری مردم مظلوم فلسطین از حقوق انسانی نیست و افسوس که بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی نیز سکوت پیشه کرده اند و عملا صهیونیست های جنایتکار را در اعمال جنایاتشان همراهی کرده اند.

بر تمام انسان های آزاده جهان واجب است که صدایِ فریادِ ملت مظلوم و بی پناه فلسطین باشند و سکوت نکنند و بی تفاوت نباشند .

انجمن حقوق مدرسه عالی خواهران ضمن عرض تسلیت این فجایع هولناک و کشتار ملت مظلوم فلسطین، این جنایات را محکوم نموده و پیروزی و نصرت جبهه مقاومت را از خداوند منان مسئلت دارد. نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ (صف / ۱۳)

در پایان یاد همه شهدای مقاومت به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز را گرامی میداریم و قطعا پیروزی از آن فلسطین است انشاءالله .

جامعه المصطفی العالمیه، نمایندگی خراسان، انجمن علمی پژوهشی حقوق مدرسه عالی خواهران ، آبان ۱۴۰۲