بیانیه مجتمع خواهران خراسان در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل

 انجمن علمی پژوهشی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه بیانیه ای صادر نمود.

در پی حرکات وحشیانه ، جنایات مکرر رژیم غاصب اسرائیل در غزه ، ایجاد رعب و وحشت در دل مردم مظلوم فلسطین و عزادار کردن امت های مسلمان ، انجمن علمی پژوهشی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ(شوری/۴۲)

«همانا نکوهش فقط بر کسانی است که به مردم ستم می کنند و در زمین به ناحق طغیان و سر کشی می کنند ، آنانند که برایشان عذاب دردناکی است.»

رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بعداز شکست بی سابقه و افتضاح امنیتی ، اطلاعاتی و نظامی خود در عملیات غرور آفرین و غیر قابل پیش بینی « طوفان الاقصی» به طور وحشیانه مردم مظلوم فلسطین را هدف قرار داده و سیاست نسل کشی را آغاز نمود.

امروز در فلسطین شاهد مقابلهٔ جبهه استکبار و اسلام هستیم ، عرصه ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی که به هر گونه خشونت و رفتار ضد اخلاقی و ضد انسانی دست می زند و از سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که به تکاپو برای نجات جانشان افتاده اند.

یک طرف رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی ، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هرگونه جنایاتی دست می زند و طرف دیگر فلسطین بی پناه که در دفاع از خود تنها ، مظلوم و بدون حمایت است.

اما بحثی وجود دارد که مهم است ؛ همانطور که هویداست هیچ گاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته دوام ابدی داشته باشد ، اسرائیلی که در مدت قریب به ۷۵ سال اشغالگری از هیچ تلاشی برای ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده است به امر خداوند به زودترین وقت ممکن سقوط خواهد کرد و نابود می شود و طبق آیه ۳۰ سوره فصلت به کسانی که در برابر ظلم استقامت کرده اند وعده بهشت داده شده است ، باشد که خداوند جایگاه تمامی مسلمین جهان را جنت فردوس قرار دهد.

اقدامات رژیم اشغالگر قدس نقض همه قوانین بین‌المللی از جمله: کنوانسیون لاهه ۱۹۰۷ ، کنوانسیون ژنو ۱۹۴۹ در خصوص حفاظت از اشخاص غیر نظامی در زمان جنگ ، معاهده بین المللی محو همه اشکال تبعیض نژادی ، میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی ۱۹۶۶ و… است.

انجمن علمی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران ضمن اعلام همدردی و عزا رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل را به شدت محکوم می‌کند و از تمامی جوامع انسانی و بین المللی خواستار است تا نسبت به قتل عام و نسل کشی و آوارگی اجباری مردم فلسطین اقدام فوری انجام دهند.

به امید از خدا شاهد آبادی و آزادی تمام جوامع اسلامی در جهان باشیم.

انجمن علمی پژوهشی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان ،(آبان ماه ۱۴۰۲)