دیدار فراگیران دوره نخبگانی ارتباطی با دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)

فراگیران دوره نخبگانی ارتباطی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت المصطفی با آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام دیدار کردند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در این دیدار با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه کنونی که رسانه در دستان رژیم صهیونیستی و آمریکا است، گفت: اکنون محتواها را از این طریق تزریق می کنند و توسعه بسیار زیادی را شاهد هستیم.

وی پاسخ به شبهات، اخلاق و احکام را از جمله موارد مهم و عملیاتی دانست و در زمینه احیای میراث کهن، تألیف، پذیرش دانشجویان اعلام آمادگی نمود.

آیت الله رمضانی با اشاره به نقش زنان در جامعه کنونی گفت: زنان به عنوان الگو مطرح هستند و هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.

شایان ذکر است دكتر يزديان معاون پذيرش و ارتباطات موسسه آموزش هاي كوتاه مدت المصطفی در ابتدا ضمن تقدير و تشكر از دبيركل مجمع جهاني اهل بيت (عليهم السلام)، به معرفی دوره نخبگاني ارتباطي و برنامه های اجرا شده و برنامه های پیش رو پرداخت و در خصوص اهمیت این دوره توضيحاتي ارائه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین شاكری نماینده المصطفی در هندوستان به بیان ظرفیت های نمایندگي المصطفی در هندوستان و دغدغه های موجود پرداخت و استفاده از همکاری های نهادهای ذی ربط از مجمع را ضروری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین اطهر حسینی معاون ارتباطات نماینده المصطفی در هندوستان ادامه تحصیل فرزندان طلاب در دانشگاه اهل بیت، آموزش مسائل فقهی به مستبصرین، ارائه آموزش های کوتاه مدت را از جمله مسائل موجود طلاب كشور هندوستان ذکر کرد.