دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم با رئیس جامعةالمصطفی

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی ضمن خوش‌آمدگویی به سردار میرحیدری، به معرفی جامعةالمصطفی پرداخت و اظهار داشت: جامعةالمصطفی به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی اسلامی، عضو اتحادیه‌های معتبر دانشگاهی جهان به شمار می‌آید و هم اکنون ده‌ها هزار نفر از بیش از ۱۳۰ ملیت مختلف در واحدهای داخل و خارج از کشور المصطفی مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه به تشریح رشته‌های آموزشی المصطفی پرداخت و اظهار داشت: رشته‌های جامعةالمصطفی در سه محور علوم اسلامی، علوم انسانی و زبان، ادبیات و فرهنگ‌شناسی ارائه می‌شود و المصطفی در برخی این عرصه‌ها از مراکز علمی پیشگام به شمار می‌آید. مدارک المصطفی از سوی وزارت علوم صادر می‌شود و بخشی از فراگیران به صورت غیرحضوری در دانشگاه مجازی المصطفی تحصیل می‌نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی یکی از خدمات ارزشمند المصطفی را آموزش زبان فارسی به غیرایرانیان دانست و تصریح کرد: به برکت فعالیت جامعةالمصطفی بیش از سیصد هزار نفر زبان فارسی را آموخته‌اند که این دستاورد، ظرفیت بسیار خوبی را برای بخش‌های مختلف کشور پدید آورده است.

رئیس جامعةالمصطفی در پایان از همراهی و خدمات بسیار خوب نیروی انتظامی با جامعةالمصطفی در ادوار مختلف تقدیر و تشکر نمود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات ارزشمند علمی جامعةالمصطفی، اظهار داشت: مسئولیت پلیس، تأمین امنیت عمومی در همه شئون برای همه اقشار و اقوام است. مجموعه ارزشمند جامعةالمصطفی نیز با توجه به ویژگی خاص بین المللی خود طبیعتاً نیازمند نگاهی عمیق‌تر در جهت تأمین امنیت و آرامش فراگیران خود است.

سردار میرحیدری با اشاره به رسالت مهم و جهانی جامعةالمصطفی، از آمادگی پلیس برای تسهیل بیشتر ارائه خدمات به طلاب غیرایرانی خبر داد و خواستار افزایش‌ همکاری‌ها به ویژه در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی شد.‌

در ادامه این جلسه که با حضور معاونان و مدیران جامعةالمصطفی و فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برگزار گردید، دو طرف به بررسی زمینه‌های همکاری مشترک پرداختند.