بازدید فرماندهی انتظامی استان مرکزی از نمایندگی المصطفی

در جهت افزایش همکاری و گسترش مناسبات فی مابین نمایندگی المصطفی در استان مرکزی با فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار رفیعی کیا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن حضور در این نمایندگی بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر پلیس در جهت ارائه خدمات مطلوب انتظامی و گذرنامه ای تاکید داشت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده ضمن عرض خیر مقدم به سردار رفیعی کیا و هیئت همراه خدمت نیروهای پر تلاش نظامی و انتظامی را بسیار ارزشمند بر شمرده و اذعان داشت: همه خدمتگزاران انتظامی و امنیتی کشور اسلامی ما به حق سربازان امام زمان و رهپویان راستین راه ولایت و خدمتگزاران صدیق و شریف ملت بزرگ ایران و جهان اسلام هستند و با عنایت حضرت حق تعالی و حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) و عمل به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) همیشه در خدمت رسانی و عمل به وظایف خود پیشگام بوده از هیچ کمکی دریغی نورزیده اند.

وی ادامه داد: الحمدلله با استقرار دفتر پلیس گذرنامه در این نمایندگی امکان تعامل هر چه بهتر و سریعتر و در نتیجه خدمت رسانی بهتر به طلاب عزیز فراهم آمده که شایسته بسی تقدیر است و انشالله امید است هر روز بر این همکاری ها افزوده گردد.

سردار رفیعی کیا فرماندهی انتظامی استان مدکزی نیز در بیاناتی ضمن تشکر از میزبانی نمایندگی المصطفی در استان مرکزی در سخنانی اذعان داشت: امروز پلیس به معنی واقعی کلمه کار کرد امر به معروف و نهی از منکر را به نمایش گذاشته و با تقدیم شهدای پر شماری همواره در تامین امینت جامعه و سلامت اخلاقی و اجتماعی گام بر می دارد.

وی در ادامه افزود: پلیس در جهت رضایت مردم که موجب رضایت پروردگار، امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) و رهبر معظم انقلاب نیز می شود خالاصانه در میدان عمل حاضر است و از هیچ تهدید و دسیسه ای نهراسیده و بدون وقفه و تعطیلی همواره در خدمتگزاری آماده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز که به یمن وجود نهادهای با ارزشی همچون المصطفی که به ترویج اسلام راستین می پردازد و معارف الهی را در سرتاسر گیتی ترویج می کند، شاهد روشنگری های بزرگ و گسترش افکار اسلامی در جوامع بین المللی هستیم و پلیس نیز در این مسیر خدمتگزار همه طلاب و علما می باشد و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه سردار رفیعی کیا از دفتر پلیس گذرنامه مستقر در نمایندگی بازدید کرده و دستورات لازم را به عوامل انتظامی شهرستان در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر اعلام داشت.