بیانیه طلاب نمایندگی گلستان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی

طلاب جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان در محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِيمِ

إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ شوری:۴۲

تنها، راه مؤاخذه بر آنهایی است که به مردم ظلم کنند و در زمین به ناحق شرارت انگیزند، بر آنها (در دنیا انتقام و در آخرت) عذاب دردناک است.

 

از بدو غرس شجره ملعونه رژیم غاصب صهیونیستی و اشغال فلسطین تا امروز، که حوادث خونبار و کشتار وحشیانه‌ی مردم بی‌دفاع غزه جراحتی عمیق بر قلب زمین و زمان بر جای گذارده است، تلاش های مذبوحانه‌‌ای در راستای کشتار کودکان معصوم، ضرب و شتم شهروندان بی‌دفاع، ترور مجاهدان و مبارزان، محاصره و تحریم، اخراج صاحبان اصلی اراضی اشغالی از خانه و کاشانه‌ و شهرک‌سازی‌های غیر قانونی در حال انجام است.

طلاب جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان در راستای حمایت از مردم شجاع و مظلوم غزه و ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه و دیوسیرتانه رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می دارند:

رژیم جعلی اسرائیل بعد از شکست بی سابقه و افتضاح امنیتی، اطلاعاتی و نظامی خود در عملیات غرورآفرین و غیر قابل پیش‌بینی « طوفان الاقصی» به طور وحشیانه مردم مظلوم فلسطین را هدف قرار داده و سیاست نسل کشی را آغاز نموده است.

امروز در فلسطین شاهد مقابلهٔ جبهه استکبار و اسلام هستیم ، عرصه ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. از یک سو رژیمی که به هر گونه خشونت و رفتار ضد اخلاقی و ضد انسانی دست می زند و از سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که به دفاع از جان و سرزمین خود مشغولند. یک طرف رژیمی خودکامه و برخوردار از توان اقتصادی، سیاسی و نظامی و مستظهر به جبهه کفر که به هرگونه جنایاتی دست می زند و طرف دیگر فلسطین مظلوم که در حال مبارزه با دول استکباری تا بن دندان مسلح!

ظلم و ظالم ابدی نیستند و اسرائیلی که در مدت قریب به ۷۵ سال اشغالگری از هیچ تلاشی برای ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده است به حول و قوه الهی در آینده نزدیک نابود خواهد شد و خداوند حامی و ناصر مجاهدان خواهد بود و فرجام نیک از آن مومنان خواهد بود . این وعده الهی در آیه شریفه ۳۰ سوره فصلت است که می فرماید : “إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ” (به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!)

اقدامات رژیم اشغالگر قدس نقض همه قوانین بین‌المللی از جمله: کنوانسیون ۱۹۰۷ لاهه ، کنوانسیون ۱۹۴۹ ژنو در خصوص حفاظت از اشخاص غیر نظامی در زمان جنگ ، معاهده بین المللی محو همه اشکال تبعیض نژادی ، میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی ۱۹۶۶ و… است.

طلاب جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان ضمن اعلام همدردی، اقدامات رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل را به شدت محکوم نموده و از تمامی جوامع انسانی و بین المللی خواستار است تا نسبت به توقف قتل عام و نسل کشی و آوارگی اجباری مردم فلسطین اقدام فوری انجام دهند.

به امید آبادی و آزادی برای جامعه جهانی.

انجمن های علمی پژوهشی(برادران و خواهران)

جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان

پاییز ۱۴۰۲