بازدید نماینده حضرت آیت الله مکارم شیرازی از نمایندگی گلستان

نماینده آیت الله العظمی مکارم شیرازی با حضور در نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان از بخش های مختلف نمایندگی بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین صحفی در دیدار با طلاب این نمایندگی طی سخنانی ضمن ابلاغ سلام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی حفظه الله، عنوان کرد : طلاب عزیز ما باید همواره در مسیر کسب علم و دانش و معارف والای دینی تلاش وافر نمایند چرا که خداوند متعال علم را در سختی و کوشش و تلاش و مجاهدت قرار داده است، لیکن گاهی عده ای در راحتی و آسایش به دنبال آن هستند.
حجت الاسلام والمسلمین صحفی با اشاره به سیره علمی و فقهی آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد : ایشان از ابتدای دوران تحصیل تا اوج فقاهت و مرجعیت همواره مجدانه و مجاهدانه درصدد تحصیل علم ، کسب دانش و توسعه دامنه مطالعات بوده اند و از این حیث برای طلاب ما الگوی شایسته ای بشمار می روند.

مسئول دفتر شهریه آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی ریاست محترم نمایندگی گلستان نیز با ابلاغ مراتب رضایت و خرسندی مرجع عالیقدر از فعالیت های علمی، پژوهشی و تهذیبی المصطفی در گرگان ، فعالیت های مذاهبی و تقریبی این نهاد علمی را چشمگیر و ارزشمند توصیف و بر ضرورت توسعه کمی و کیفی این فعالیت ها تاکید نمود.