همایش تخصصی تشکل‌های فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه

همایش تخصصی تشکل‌های فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صرفی‌، معاون فرهنگی تربیتی مجتمع فقه بر ضرورت کار تشکیلاتی تأکید و در سخنان خود گزارشی از فعالیت‌های متعدد و وسیع فرهنگی،تربیتی، قرآنی و … تشکل‌های فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه ارائه نمود.

در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین تلخابی‌، رئیس مجتمع آموزش عالی فقه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های طلاب فاضل در تشکل‌ها، وظایف تشکل‌ها را بسیار سنگین عنوان کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: تمامی طلاب با انگیزه الهی وارد حوزه شده‌اند و باید این انگیزه حفظ شود و مبادا هدف ابتدایی در ورود به حوزه فراموش شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه یادآور شد: طلاب باید از آبروی امام زمان(ارواحنا له الفداء) دفاع نمایند و در عصر کنونی که دشمن سخت مشغول تبلیغ علیه مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و گفتمان انقلاب اسلامی است، این وظیفه سنگین‌تر است.

وی ابراز داشت: فعالان در عرصه تشکل‌های فرهنگی، عنایت داشته باشند که شما سرباز ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) هستید و باید با نحوه برخوردتان، مردم به حوزه و طلاب علاقه‌مند شوند.

رئیسی مجتمع آموزش عالی فقه در ادامه ضمن تأکید بر حمایت از تشکل‌ها، آثار و برکات فعالیت‌های فرهنگی را در برنامه‌های طلاب تشریح کرد.

همایش تخصصی تشکل‌های فرهنگی