با حضور مدیرکل روابط‌عمومی جامعةالمصطفی در اصفهان برگزار شد؛

 جلسه هماهنگی اجلاسیه سوم کنگره اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

 با حضور مدیرکل روابط‌عمومی جامعةالمصطفی العالمیه و رؤسای سازمان‌ها و روابط‌عمومی نهادهای همسو در مجتمع آموزش عالی اصفهان، نشست هماهنگی و هم‌فکری پیرامون اجلاسیه سوم کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری در اصفهان برگزار شد.

دکتر الله‌اکبری مدیرکل روابط‌عمومی المصطفی و هیئت همراه در سفر به اصفهان ضمن بازدید از مکان برگزاری کنگره، طی برگزاری جلسات متعدد با کارگروه‌های علمی، فنی و اجرایی کنگره و همچنین نشست مشترک با رؤسای سازمان‌ها و روابط‌عمومی نهادهای همسو باتوجه‌به اهمیت و شأن والای قرآن کریم و اندیشه‌های ارزشمند قرآنی مقام معظم رهبری خصوصاً پیرامون سبک زندگی اسلامی بر هماهنگی و تقویت بعد رسانه‌ای در برگزاری این کنگره تأکید نمود.

 ارائه گزارش مختصر از فعالیت‌های انجام‌گرفته و آمار مقالات دریافتی تأیید شده و همچنین سین برنامه‌ها و هم‌فکری جهت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزارشدن کنگره در اصفهان از جمله مباحث مطرح شده در این دیدارها بود.

دیدار با مدیرکل صداوسیمای اصفهان

مدیرکل روابط‌عمومی به همراه هیئت اجرایی کنگره ضمن حضور در صداوسیمای مرکز اصفهان و صحبت با مدیرکل این مرکز پیرامون پخش زنده و تولیدات رسانه‌ای قبل و بعد از کنگره گفت‌وگو نمود.

جلسه مشترک با اداره روابط‌عمومی و بین‌الملل نمایندگی اصفهان و همچنین بازدید از اتاق استودیو مجتمع پایان‌بخش این سفر دوروزه به اصفهان بود.

کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری اصفهان در تاریخ ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد.