بازدید رؤسای سه دانشگاه اندونزی از دانشگاه مجازی المصطفی

 دکتر نورالایمان هیما امرالله رئیس دانشگاه الاحیا کونیگان، محمد صبحی رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی رشته فلسفه و تمدن دانشگاه PARAMADINA و انور سانوسی رئیس دانشکده ادب و اصول‌الدین دانشگاه SYEIKH NURJATI CIREBON از دانشگاه مجازی المصطفی بازدید و با ریاست و معاونین دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارجمندفر رئیس دانشگاه مجازی المصطفی در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم و معرفی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه مجازی المصطفی از دانشگاه‌های فعال در عرصه آموزش در فضای مجازی با بیش از ۳۵ رشته تحصیلی و در هفت زبان زنده دنیا با ارائه مدرک معتبر بین‌المللی فعالیت می‌نماید.

 وی تصریح کرد: این دانشگاه باهدف پذیرش دانشجو با الگوی اخلاق و تربیت اسلامی در صدد است مدرک تحصیلی را با تراز اخلاق و تربیت اسلامی تحویل جامعه علمی دهد، در این عرصه نیز اساتید این مجموعه که دارای اعتبار علمی مناسب هستند حوزه اخلاق و آموزش تربیتی را نیز در دستور کار دارند.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی در ادامه با اشاره به این که دانشگاه مجازی المصطفی آمادگی دارد تا از ظرفیت‌های خود در پذیرش دانش‌پژوهانی از آسیای جنوب شرقی و خصوصاً کشور اندونزی استفاده کند، خاطرنشان ساخت: نمایندگی جامعةالمصطفی در اندونزی از مراکز بسیار مهم المصطفی است که در حوزه آموزش مجازی نیز فعال است و علاقه‌مندان منطقه می‌توانند فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی خود را در آن مرکز دنبال کنند.

 رؤسای دانشگاه‌های اندونزی نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه تمایل خود را نسبت به همکاری با جامعةالمصطفی ابراز داشته و از دانشگاه المصطفی به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های شناخته شده جهان اسلام یاد کردند.

در ادامه این جلسه پیرامون تبادل دانش‌پژوه، برگزاری نشست‌های مشترک علمی، همکاری نشریات دو طرف، معرفی و تبادل استاد و برگزاری یک همایش بین‌المللی بین ایران و اندونزی گفتگو و تأکید شد.