به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در استان مرکزی؛

 کارگاه تقویت مهارت‌های چهارگانه آموزش زبان فارسی برگزار شد

 کارگاه شیوه‌های تقویت مهارت‌های چهارگانه آموزش زبان فارسی به همت اداره پژوهش و با همکاری مدرسه عالی آموزش زبان فارسی برادران و خواهران نمایندگی المصطفی در استان مرکزی برگزار شد.

 در این سلسله کارگاه که از روز دوشنبه ششم آذرماه لغایت چهارشنبه هشتم آذر روزانه به مدت ۶ ساعت با حضور اساتید آموزش زبان فارسی خواهر و برادر مشغول به تدریس در این نمایندگی برگزار گردید. در ابتدای برگزاری این کارگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدرس زاده رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در استان مرکزی طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور و تدریس استاد طهماسبی فرصت تدریس و آموزش را لطف الهی برشمرده و اذعان داشت: به جرات می‌توان گفت اساتید آموزش زبان فارسی صف اول آموزش معارف دینی و علوم اسلامی هستند که با تلاش خود هم زمینه فهم زبان فارسی را که گام اول کسب معارف دینی هستند را آموزش می‌دهند و هم زمینه‌ساز یادگیری علوم اسلامی هستند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی نیز ضمن قدردانی از محبت و مهمان‌نوازی نمایندگی جامعةالمصطفی در آشتیان این قبیل کارگاه‌ها را فرصت مناسبی برای تقویت توانمندی‌های اساتید و تبادل نظرات و روش‌های آموزشی برشمرد و در طی جلسات به بررسی کتب آموزشی و بررسی مهارت‌های گفتاری، خواندنی، شنیداری، نوشتاری پرداخت.