دیدار رئیس نمایندگی گلستان با معاون پژوهش جامعةالمصطفی

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در استان های مازندران و گلستان با حجت الاسلام والمسلمین عابدی نژاد معاون پژوهش جامعةالمصطفی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین امین رضا عابدی‌نژاد معاون پژوهش جامعةالمصطفی در این دیدار، اولویت بخشی به نوآوری در حوزه نظری و پژوهشهای کاربردی و موردنیاز جهان اسلام و نیز ایجاد ارتباط لازم با مؤسسات داخلی و خارجی به منظور همکاری در امور پژوهشی و مبادله خدمات علمی را از ضرورت های پژوهش در المصطفی دانست و بر لزوم توسعه فعالیت های پژوهشی با رویکرد مذاهبی و مقارنه ای تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت مناسب نمایندگی گلستان در عرصه های مختلف پژوهشی از آمادگی معاونت متبوع برای همکاری در این راستا خبر داد .

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی در استان گلستان نیز در این دیدار ضمن معرفی اجمالی فعالیت های پژوهشی نمایندگی و ارائه گزارشی از برگزاری همایش های علمی پژوهشی در این مجموعه اظهار داشت: دو همایش بین‌المللی نقش عقلانیت در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و نیز پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب با دریافت آثار علمی متعدد، بازتاب بسیار خوبی در مجتمع علمی داشته است که بعنوان نمونه‌ای از فعالیت های پژوهشی در نمایندگی گلستان قلمداد می گردد.