بازدید از غرفه مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در هفته پژوهش

رئیس جامعه المصطفی از غرفه مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی المصطفی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه پس افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی المصطفی از غرفه مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در این نمایشگاه بازدید نمود و در جریان فعالیت های پژوهشی مؤسسه قرار گرفت.

در این غرفه دستاوردهای پژوهشی اعم از کتب مکتوب و آثار تجدید چاپ شده و گزارش سالانه پژوهشی و شناسنامه دوره های علمی پژوهشی غیر برخط مؤسسه آموزش های کوتاه مدت به نمایش گذاشته شده است.

همچنین هفت گروه مطالعاتی مؤسسه در قالب منطقه اروپا آمریکا و آفریقای غیر عربی، منطقه روسیه وبالکان، شبه قاره، شرق دور، عربی و شمال آفریقا، افغانستان و تاجیکستان و زبان ترکی استانبولی معرفی شد.

شایان ذکر است همایش های جهانی سازی گفتمان علوی و نقش امام خمینی(قدس سره) در ایجاد وحدت و همبستگی جهان اسلام از جمله همایش های برگزار شده از سوی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت است و همایش های جهاد تبیین(چیستی، فرصت ها، راهبردها و راهکارها)، عرفان و تصوف و گفت وگوی جوانان جهان اسلام از همایش هایی است که مؤسسه در برگزاری آنها همکاری داشته است.