مراسم نکوداشت محققان و فعالان پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه

به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش مراسم نکوداشت محققان و فعالان پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ریاست محترم مجتمع آموزش عالی فقه و اصول حجت الاسلام و المسلمین تلخابی، اساتید، محققان و پژوهشگران برگزار شد در ابتدا روسای منتخب انجمن های علمی مجتمع به ارائه چالش ها و راهکارهای پژوهشی پرداخت.

سپس آیت الله حبیبی تبار عضو هیئت علمی مجتمع عالی فقه به نیابت از اساتید مجتمع به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک هفته پژوهش بیان داشت: جهت ارتقا و تقویت روحیه پژوهشگری در طلاب، نگارش مقالات و انجام امور پژوهشی الزامی است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نیکخو امیری معاون پژوهش مجتمع نیز ضمن بزرگداشت هفته پژوهش و همچنین تبریک به جهت ارتقای رتبه پژوهشی مجتمع در کل صفوف المصطفی ابراز داشت: یکی از راهکارهای ارتقا پژوهشی برگزاری کرسی، نشست علمی، نگارش کتب و مقالات علمی است.

وی ضمن تاکید بر فعالیت بیش از پیش نمایندگان پژوهشی گروههای علمی، برگزاری کارگاههای آموزشی با تاکید بر موضوعات جدید را برای اساتید و طلاب خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی رئیس مجتمع آموزش عالی فقه ضمن تبریک هفته پژوهش و تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: یکی از افتخارات مجتمع آموزش عالی فقه بهره بردن از اساتید تراز برتر حوزه علمیه قم است.

وی ضمن تبریک جهت ارتقای رتبه پژوهشی این مجتمع اظهار داشت: یکی از نکات حائز اهمیت در امر پژوهش موضوع یابی مناسب و مطابق با ارتقاء سطح فکری واندیشه مخاطب می باشد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر پژوهشی و محققان منتخب مجتمع آموزش عالی فقه تقدیر گردید.