دبیر کمیته بین الملل کنگره اندیشه های قرآنی؛

عشق به رهبر معظم انقلاب، عشق به قرآن و اهل بیت علیهم السلام است

رهبر معظم انقلاب اسلامی قلب تپنده مردم دنیا به ویژه آزادگان جهان است؛ این کنگره آماده دریافت دلنوشته‌های قرآنی تمام جهانیان نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که علاقه به ایشان تداعی‌گر علاقه به عاشورا و عصر ظهور است.

حجت الاسلام بشوی، مدیر کمیته بین الملل کنگره اندیشه های قرآنی امام خامنه‌ای، ضمن اشاره به حدیثی بر اهمیت حمایت و اطاعت از ولی خدا تصریح نمود و ابراز داشت: دبیرخانه همایش تاکنون از ۱۸ کشور جهان و به ۲۳ زبان بین المللی، مقالات ارزشمندی را دریافت نموده است.

وی ضمن اشاره به گستره مقالات ارائه شده به زبان اردو، با بیان این که زبان اردو بالغ بر ۲ میلیارد مخاطب جهانی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گزارشی از تنوع زبانی کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای ارائه نمود.

دبیر کمیته بین الملل کنگره با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبر تمام مسلمانان و آزادگان جهان است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم سیره و اندیشه رهبر معظم انقلاب را به تمام جهانیان معرفی نماییم؛ چرا که معرفی ولایت، معرفی قرآن است و عشق به مقام ولی نیز، عشق به قرآن و اهل بیت علیهم السلام به ویژه فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

حجت الاسلام بشوی با بیان این که دریافت مقالات بین المللی این کنگره همچنان ادامه دارد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی قلب تپنده مردم دنیا به ویژه آزادگان جهان است؛ این کنگره آماده دریافت دلنوشته‌های قرآنی تمام جهانیان نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که علاقه به ایشان تداعی‌گر علاقه به عاشورا و عصر ظهور است.