دبیر علمی سومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه‌ای؛

ویژگی‌های جالب نوآوری‌های هنری امام خامنه‌ای، برای نسل جوان و نوجوان

حجت الاسلام رضایی با بیان این که نوآوری های هنری امام خامنه‌ای از منظر قرآن برای نسل جوان و نوجوان بسیار جالب توجه است، گفت: امیدواریم از محتواهای ارائه شده در این کنگره بتوان خروجی‌های ارزشمندی را ناظر به نیازهای مخاطبانی و در قالب‌های متنوع هنری و رسانه‌ای عرضه، تبیین و منعکس نمود.

حجت الاسلام رضایی آدرنیانی، دبیر علمی سومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه‌ای در اصفهان با بیان این که دبیرخانه کنگره در اصفهان نزدیک به ۵۰۰ چکیده مقاله را دریافت نمود، یادآور شد: این کنگره گام محکم و علمی بود که اتقان و اثربخشی آن نیازمند پیگیری گام های عملی برای فرهنگ سازی این گفتمان است.

وی به چهره علمی و قرآنی رهبر معظم انقلاب اشاره و با بیان این که نوآوری های هنری معظم له از منظر قرآن برای نسل جوان و نوجوان بسیار جالب توجه است، اظهار داشت: امیدواریم از محتواهای ارائه شده در این کنگره بتوان خروجی‌های ارزشمندی را ناظر به نیازهای مخاطبانی و در قالب‌های متنوع هنری و رسانه‌ای عرضه، تبیین و منعکس نمود.

دبیر سومین کنگره اندیشه های قرآنی رهبر معظم انقلاب با بیان این که اندیشه رهبر معظم انقلاب که شخصیتی جامع الاطراف و در ابعاد مختلف ذوفنون و صاحب نوآوری هستند، را نباید در جغرافیایی خاص محدود نمود، ابراز داشت: در تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب نباید صرفا به بیانات صریح معظم له بسنده نماییم؛ نیاز است تا منوبیات و اشارات معظم له نیز موردتوجه پژوهشگران قرار گیرد.

حجت الاسلام رضایی در بخش پایانی سخنان خود از پژوهشگران، اساتید، داوران، ارزیابان و تمام دست اندرکاران برگزاری سومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی رهبر معظم انقلاب تقدیر نمود.