نماینده جامعة المصطفی در سنگال؛

یاد مرحوم شیخ نوح مانی در تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی سنگال باقی می ماند

در این مراسم که در زادگاه و مدفن شیخ نوح ماني برگزار گردید، جمعی از پیروان اهل بیت علیهم السلام با قرائت جمعی اشعار مدح پیامبر اکرم و حضرت زهرا سلام الله علیهما از نماینده منطقه‌ای جامعة المصطفی در سنگال استقبال کردند.

حسین اسدی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ابراز خرسندی از دیدار با برادران و خواهران ایمانی در این منطقه، وجود محبان اهل بیت علیهم السلام مخلص و موثر در این منطقه را حاصل عنایت خداوند و اهل بیت علیهم‌السلام و اخلاص مرحوم شیخ نوح ماني دانست که با پایمردی و تداوم آموزش‌های صحیح و موثر، معارف و محاسن فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام را تبیین نمود.

وی خطاب به نوجوانان حاضر گفت: چنانچه رموز موفقیت مرحوم شیخ نوح ماني را کشف و در زندگی خود پیاده کنند، قطعا از میان آنان شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذاری برای ساخت آینده کشور و منطقه پدید خواهد آمد.

نماینده جامعة المصطفی اخلاص و توکل، انس عمیق با قرآن و عترت و توجه به اسرار نماز را از ویژگی‌ها و رموز موفقیت این عالم جلیل‌القدر در منطقه دانست.

وی پس از مراسم استقبال، با حضور در مقبره مرحوم شیخ نوح و ادای احترام، در نماز جمعه مسجد امام صادق علیه‌السلام کولان شرکت نمود.

همچنین پس از نماز جمعه، زیارت پرچم متبرک حرم حضرت سیدالشهداء علیه السلام شور حسینی را در میان نمازگزاران ایجاد نمود.