وزیر مشاور رئیس جمهور سنگال:

دانش‌آموختگان جامعة المصطفی در توسعه کشور سهیم باشند

مهندس "عبدو امبوپ" وزیر مشاور رییس جمهور سنگال در امور علوم و تکنولوژی به عنوان نماینده دولت این کشور در جشن فارغ‌التحصیلی نمایندگی منطقه‌ای المصطفی در سنگال شرکت کرد.

مهندس “عبدو امبوپ” وزیر مشاور رییس جمهور سنگال در امور علوم و تکنولوژی که به عنوان نماینده دولت این کشور در جشن فارغ‌التحصیلی نمایندگی منطقه‌ای المصطفی در سنگال شرکت کرده بود، در سخنانی ضمن ابلاغ سلام و آرزوی موفقیت آقای “مکی سال” رییس جمهور، از تلاش‌های نمایندگی جامعة المصطفی العالمية در سنگال قدردانی و سپاسگزاری نمود و خطاب به دانش‌آموختگان این دوره گفت: شما جوانان آینده‌ساز باید پس از کسب مهارت در علوم اسلامی و قرآنی، وارد عرصه تعلیم و تربیت شوید و به دیگران آموزش دهید و برای استقلال بیشتر کشور، دست به کارآفرینی بزنید.

وی با تاکید بر این که باید فارغ التحصیلان جدید در توسعه کشور سهیم باشند، افزود: شما نسلی هستید که باید از منابع و فرصت‌هایی که خداوند در اختیار کشورمان قرار داده از جمله امکان بهره برداری از منابع نفت و گاز استفاده کنید و با ارتقای علمی خود در توسعه کشور ما مشارکت فعال داشته باشید.

وی با اشاره به آیاتی از سوره‌‌های یس و واقعه و وجود آیات علمی در قرآن کریم گفت: «شما هم اکنون این ظرفیت را دارید که کشور را متحول کنید و بر تلاش.ها برای رفاه پایدار در سنگال تأثیر مثبت بگذارید.