دیدار نماینده المصطفی با رئیس نظارت و ارزیابی آکادمیک وزارت تحصیلات عالی افغانستان

رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در افغانستان با رئیس نظارت و ارزیابی آکادمیک وزارت تحصیلات عالی دیدار و گفتگو نمود.

حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید عبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و هیئت همراه با آقای حافظ مولوی احمدالله حماد رئیس نظارت و ارزیابی اکادمیک وزارت تحصیلات عالی در مقر وزارت تحصیلات عالی دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالحمید ثابت به معرفی و فعالیت های نمایندگی و دستاوردهایی که در سال های اخیر داشته است پرداخت.

وی ضمن بر شماری قابلیت ها و ظرفیت های که در نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان وجود دارد، آمادگی کامل برای همکاری در تمام زمینه‌های مشترک کاری را ابراز داشت.

آقای حافظ مولوی احمدالله حماد رئیس محترم نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی، ضمن خوش آمدگویی، تقدیر و تشکر از حمایت های همیشگی نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و رعایت معیارهای اکادمیک که به عنوان یک دانشگاه خوشنام در افغانستان فعالیت داشته ابراز داشت: این جای خوشحالی است که دوستان ما از جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی به مردم عزیز افغانستان تشریف می آورند و فعالیت می نمایند و ما این نوع همکاری را تقدیر نموده و به دیده ی قدر می نگریم.

وی در ادامه گفت: با وجود ظرفیت های خوبی که در آن دانشگاه وجود دارد وزارت تحصیلات عالی در تلاش است از این ظرفیت ها به منظور ارتقای ظرفیت کارمندان خویش استفاده نماید، ایشان درخواست نمودند تا زمینه-های ارتقای ظرفیت در داخل نمایندگی جامعة المصطفی و کشور ایران فراهم گردد تا کارمندان وزارت تحصیلات عالی از دانش و تجارب علمی که در آنجا وجود دارد بهره مند گردد.