در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) صورت گرفت؛

دیدار طلاب خواهر واحد آشتیان با رئیس جامعةالمصطفی

در آستانه سالروز ولادت فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن، ده‌ها تن از طلاب خواهر نمایندگی جامعةالمصطفی واحد آشتیان با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی دیدار کردند.

رئیس جامعةالمصطفی با خوشامدگویی به طلاب خواهر مجتمع آموزش عالی آشتیان و گرامیداشت یاد شهدای اسلام به ویژه شهدای انقلاب و مقاومت اسلامی، اظهار داشت: مباحث مربوط به خانواده و حقوق بانوان یکی از مسائلی به شمار می‌آید که بشریت امروز با آن مواجه است. از عجایب روزگار ما این است که تمدن مادی، علی‌رغم فقدان دفاع منطقی از ارزش‌های ادعایی خود در مباحثی همچون حقوق بشر، حقوق زنان، آزادی و…، به مفهوم‌سازی و هنجارسازی برآمده از نگاهی سودمحور و لذت‌جو می‌پردازد و بر اساس آن دیگران را ملزم می‌نماید تا در چهارچوب فکری آنان حرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمدن مادی بجای سرافکندگی در برابر بشریت، وقیحانه در جایگاه طلبکار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تمدن مادی با ادعای دفاع از حقوق زنان، مسائلی را رواج داد که به فروپاشی نهاد خانواده انجامید و آثار و پیامدهای تلخ آن امروز به وضوح دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی را یکی از مظاهر حقوق بشر غربی دانست و تصریح کرد: بیش از بیست هزار انسان بی‌گناه از جمله ده هزار کودک در برابر چشمان جهانیان قتل عام می‌شوند اما مدعیان دروغین حقوق بشر نه تنها در برابر این جنایات واکنشی نشان نمی‌دهد، بلکه از هیچ کوششی برای همکاری با جنایتکار فروگذار ننموده‌اند.

وی، اسلام ناب و قرآن کریم را تنها نسخه بدیل و جایگزین تمدن مادی برای ارائه به بشریت دانست و تأکید کرد: تنها مشعل هدایت و نسخه شفابخش دردهای امروز بشر، آموزه‌های این کتاب الهی است که می‌تواند انسان را از گمگشتگی و ظلمت رهایی بخشد. در قرآن کریم بیان شده است، هر انسان از هر نژاد و جنسیتی با برخورداری از ایمان و تفسیر درست از جهان هستی و رفتار مبتنی بر این جهانبینی و انجام عمل صالح، به زندگی طیبه و پاک دست خواهد یافت.

رئیس جامعةالمصطفی نگاه تمدن غرب به زن را منجر به فروپاشی کانون خانواده به عنوان مقدس‌ترین نهاد اجتماعی در میان ادیان الهی به ویژه اسلام دانست و گفت: این ظلم بزرگ تمدن مادی به بشریت است که با زورگویی به دیگر ملت‌ها نیز تحمیل می‌شود. البته این طغیان‌ها در برابر سنت‌ها و مسیر الهی سرانجامی نخواهد داشت و همانگونه که مشاهده می‌شود، طغیانگران به عواقب ناگوار آن دچار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، طلاب خواهر جامعةالمصطفی را نماد تمدن نوین اسلامی دانست که در برابر تمدن مادی قد علم نموده است و اظهار داشت: همه دشمنی‌ها و فشارهای غرب نیز از همین رویارویی تمدنی نشأت می‌گیرد. طرح خاورمیانه جدید توسط امریکا و متحدان آن به منظور مهار گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان سرمنشا تمدن اسلامی دنبال می‌شد؛ اما شهیدان سرافراز ما از جمله سردار سلیمانی و هزاران شهیدی که جان خود را فدای این راه نورانی کردند، آینده منطقه را به سمت تقویت محور مقاومت اسلامی و گفتمان رو به رشد و بالنده‌ای پیش برده است که برای بشریت پیام معنویت، اخلاق و عدالت به همراه دارد.