دیدار رئیس شورای علمای ولایت پروان افغانستان با نماینده جامعةالمصطفی

رئیس شورای علما و مدیر مدرسه دینی شهید عبدالرحیم ولایت پروان مولوی محمد جاوید حنفی  و قاری محمدکاظم مدیر مدرسه دینی عمر ابن خطاب با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در افغانستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثابت در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم، با تأکید بر فراهم‌سازی زمینه آگاهی و دانایی در ممالک اسلامی بر اساس ارزش‌های اسلامی و نقش نمایندگی المصطفی در افغانستان بر تحکیم ارزش‌های اسلامی در جامعه افغانستان، در مورد مهیا بودن تحصیل برای تمامی اقوام و مذاهب افغانستان به طور یکسان و  برنامه‌ها و طرح‌های نمایندگی المصطفی در افغانستان در مورد مهیا نمودن شرایط تحصیلی برای تمامی اقوام افغانستان از تمامی مذاهب توضیح دادند.

وی یادآور شد: جامعه المصطفی العالمیه آماده پذیرش محصلان در آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و همچنان مقاطع و رشته‌های مختلف است؛ امیدواریم بتوانیم زمینه تحصیل مناسب و اسلامی را برای جامعه افغانستان مهیا نماییم.

مولوی محمد جاوید حنفی و قاری محمدکاظم نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده نمایندگی جامعه المصطفی در افغانستان بر اهمیت تقویت همکاری‌های علمی تأکید کرد.