آیت الله کعبی در تجمع عظیم طلاب المصطفی:

مسئول اصلی این حوادث رژیم صهیونیستی است

تجمع عظیم طلاب المصطفی در محکومیت حادثه دردناک تروریستی گلزار شهدای کرمان در مدرسه مبارکه حجتیه مجتمع آموزش عالی فقه و اصول برگزار شد.

در این مراسم آیت الله کعبی، عضو شورای خبرگان رهبری اظهار داشت: مسئول اصلی این حوادث ناگوار در ایران رژیم صهیونیستی است. ایشان اظهار داشتند قطعا در پشت پرده اینگونه حوادث در طراحی و در اجرا این رژیم کودک کش مشارکت داشته است و علت این حادثه کینه شدید آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب از حاج قاسم سلیمانی و یاران حاج قاسم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: رژیم صهیونیستی اتفاق طوفان الاقصی را مجاهدت حاج قاسم میداند که چگونه شهید سلیمانی این جریانات اسلامی را تجهیز کرد و همکنون این رژیم منحوس در حال زوال و پایان است.

وی خاطر نشان ساخت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب قرآن و عترت است مکتب آموزهای اصیل اهل بیت است مکتب امام راحل و شهدای والا مقام اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه یادآور شد: مکتب حاج قاسم مکتب ولایت است و مکتبی که در راس آن پرچم اسلام ناب به دست رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای برافراشته شده است.

آیت الله کعبی در پایان تصریح کرد: این دشمنان از زمان نازیستها جانی تر و خون‌خوارتر شده‌اند و این رژیم های سفاک آمریکا و اسرائیل جنایتکار دست هیتلر را از پشت بسته اند اما در میدان نظامی شکست خورده‌اند و این ضربات مهلک به این رژیم صهیونیستی تا پایان این رژیم ادامه خواهد داشت.