جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان

جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان برگزار شد.

جلسۀ ماهانه هم‌اندیشی ریاست نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان با مدیران مدارس پیوسته و همکار این نمایندگی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و همراهان ایشان از معاونت‌ها و بخش‌های مختلف نمایندگی حضور داشتند.

جلسه که در مدرسه خاتم المرسلین ولایت کابل از مدارس همکار نمایندگی برگزار گردید، با قرائت قرآن کریم و مداحی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت شیهد القدس حاج قاسم سلیمانی(ره) و دیگر شهدای مقاومت آغاز شد و سپس حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در افغانستان سخنرانی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ثابت ارتباطات را عنصر بسیار مهم در هماهنگی و انجام امورات کاری بین نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و مدارس پیوسته و همکار دانست و اظهار داشت: نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان توانسته بستر مناسبی را برای مدارس علمیه پیوسته و همکار در مکاتبات اداری توسط سیستم اتوماسیون فراهم نماید.

نماینده جامعةالمصطفی در ادامه نحوه جدید گزارش دهی از فعالیت های فرهنگی، دینی و پژوهشی و سایر فعالیت های مدارس  تازه تاسیس را برای مدیران مدارس پیوسته و همکار تشریح نمود و در مورد ارزیابی و امتیاز دهی بر اساس فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تاکید کرد.

در بخش پایانی این مراسم تعدادی از مدیران محترم به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخته و پیشنهاداتی را مطرح کردند.