گردهمایی دانش‌آموختگان خواهر نمایندگی تانزانیا

گردهمایی دانش‌آموختگان خواهر با هدف هم‌افزایی آغاز سال تحصیلی جدید و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانش آموختگان در واحد خواهران نمایندگی المصطفی در تانزانیا برگزار گردید.

در این نشست نماینده المصطفی حجت الاسلام و المسلمین تقوی و مدیران المصطفی، اساتید و دانش‌آموختگان خواهر المصطفی حضور داشتند.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین تقوی ضمن تبریک روز زن و اهمیت زن در جامعه اسلامی، نکاتی درخصوص نقش حضرت زهرا(سلام الله علیها) در جامعه پرداختند.

در ادامه وی به ظرفیت ارزشمند دانش‌آموختگان المصطفی در هدایت جامعه مسلمان تانزانیا اشاره کردند که نقش خواهران در آن پررنگ تر است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اظهار داشت: زمانی ما می‌توانیم در تربیت خواهران مسلمان این جامعه تاثیرگذار باشیم که بتوانیم اساتیدی برای این امر مهم تربیت کنیم و شما که جز دانش آموختگان المصطفی هستید برای این امر باید تلاش کنید.

وی تاکید کرد: ما برای ارتقای دانش آموختگان برنامه‌ریزی کردیه‌ایم که در سال جدید برنامه‌های مهارتی و کاربردی را بنا بر اقتضائات و نیاز منطقه در قالب کارگاه برگزار کنیم.

در ادامه نماینده المصطفی تاکید کرد: همه شما جزء خانواده المصطفی هستید و در برنامه‌های واحد خواهران حتما مشارکت و همکاری داشته باشید.