تجمع محکومیت حمله تروریستی کرمان در نمایندگی عراق

مردم شهر مدائن عراق همانند دیگر شهرهای این کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اقدام تروریستی کرمان در به شهادت رساندن دهها تن زائران گلزار شهید سلیمانی را محکوم کردند.

این مراسم به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در عراق، با حضور گسترده مردم شهر مدائن، بزرگان اقوام و عشایر، شعرا، سخنرانان مذهبی، علما، اساتید حوزوی و دانشگاهی در محل مزار سلمان فارسی برگزار شد.

شرکت کنندگان در آیین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با عنوان «فرماندهان پیروزی» ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای زائران شهید سلیمانی، این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

مسئول نمایندگی المصطفی در عراق، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سلیمانی و ابومهدی المهندس ، شهادت دهها تن از زائران بیگناه فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به ملت ایران تسلیت گفت .

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده این فاجعه و اقدام تروریستی را ترس تروریست ها و استکبار جهانی از یاد فرماندهان جهاد و مقاومت دانست.

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهرهای مختلف عراق بویژه در بغداد پایتخت این کشور ، مراسم های مختلفی برگزار شده است.

حرم سلمان فارسی «سلمان محمدی» در شهر مدائن (شهر تاریخی در کنار ایوان مدائن) در نزدیکی شهر بغداد است.