به همت مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی برگزار شد؛

پاسداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همت معاونت فرهنگي تربیتی مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام بهداروند در این مراسم اظهار داشت: زمانی که  انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید؛ به عنوان انقلابی بی‌بدیل نظام سیاسی را تشکیل داد که مسبوق به سابقه نبود و تحولی بنیادین در جهان بوجود آورد.

وی تربیت نیروهای کارآمد را شاهکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی خواند و افزود: به برکت نظام اسلامی و انقلاب جوانان تربیت شده در عصر انقلاب کارهای بزرگ و موفقیت های چشمگیری را رقم زدند.

حجت الاسلام بهداروند با بیان این که حاج قاسم از یک خانواده مذهبی وارد جامعه شد و سپس وارد جنگ و در نهایت فرمانده لشکر ثارالله گردید، اظهار داشت: نباید سردار شهید را دست نیافتنی تعریف کنیم؛ بلکه جوانان باید بدانند این فرماندهان بزرگ، زمینی و خاکی بودند و باید از این ها الگو بگیرند.

وی در ادامه به برخی از اوصاف حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم انسانی آزاد اندیش و مستقل و بدون حاشیه بود بطوری که درتشیع ایشان همه‌ی جریانات سیاسی حضور پر رنگ داشتند و همه می دانستند که خط قرمز او رهبری و انقلاب و اسلام است.

سخنران این مراسم افزود: خصوصیت دوم سردار سلیمانی انقلابی درکف میدان بود که دیپلماسی را خوب می‌شناخت و شناخت خوبی از جهان داشت و با جریانات سیاسی کاملاً آشنا و زبان جنگ و مقاومت را به خوبی بلد بود.

حجت الاسلام بهداروند در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی سه میدان را خوب تجربه کرده بودند؛  میدان دفاع مقدس، میدان مبارزه با اشرار جنوب شرق و میدان جنگ با گروهک های سلفی و تکفیری(داعش).