با ارائه رئیس هیئت علمای مسلمان لبنان؛

نشست «گفتمان نبوی عامل وحدت مسلمین» برگزار شد

نشست علمی‌پژوهشی «گفتمان نبوی عامل وحدت مسلمین» با ارائه رئیس هیئت علمای مسلمان لبنان، در مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی و به همت حوزه عربی مؤسسه برگزار شد.

گروه خبر: نشست علمی‌پژوهشی «گفتمان نبوی عامل وحدت مسلمین» با ارائه رئیس هیئت علمای مسلمان لبنان، در مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی و به همت حوزه عربی مؤسسه برگزار شد.

در این نشست تخصصی که با حضور شخصیت‌ها و نخبگان بین‌المللی برپا شد، شیخ غازی حنینة، طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از بازدید از مراکز علمی ایران به‌ویژه جامعةالمصطفی اظهار داشت: حضور میهمانان شاخص و بین‌المللی در این نشست که دغدغه رویکرد کاربردی ایجاد قرب و وحدت مسلمین دارند، بسیار مایه امید و مسرت و دلیل و نشانه موفقیت جامعه المصطفی در برنامه‌ها است.

رئیس هیئت علمای مسلمان لبنان، بر حفظ وحدت در برابر دشمنان، استمرار مقاومت و دفاع از دین و ملت‌های مسلمان تأکید نمود.

▫️حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمود احمدی میانجی رئیس مؤسسه کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی نیز در بخشی از این نشست به بیان مسائل و اهمیت تقریب بین مذاهب پرداخت و تحقیق و تبیین مسائل و مشکلات در این امر را راهگشا دانست.
وی نظریات علما و فضلا پیرامون مسئله تقریب را بیان نمود و الگوگیری و تأسی به آنها در این مسائل را ضروری توصیف کرد.

▫️السید مواهب الخطیب، دکتر امیل جعفر اف، دکتر سید شبر، اقای رمیثی، ابراهیم فیفم و شیخ سهیل اسعد از اساتید المصطفی و دکتر صالحی عضو گروه مطالعات اسلامی به زبان عربی نیز در این نشست حضور داشتند.