بزرگداشت شهدای حادثه تروریسیتی مشهد الشهدای کرمان در جامعة المصطفي تبریز

مراسم بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و حادثه تروریستی مشهد الشهدای کرمان با حضور طلاب، اساتید جامعه المصطفی تبریز و سخنرانی نماینده ولی در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی با بیان این که هر برهه‌ای که توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی پر شمار شده، مردم در داخل منسجم و متحدتر شده‌اند، اظهار داشت: وحدت، همدلی، صفا، صمیمیت و انسجام در مقابل دشمن رمز موفقیت امروز ماست و هر زمان که توطئه دشمن بیشتر شده، وحدت و انسجام مردم نیز بیشتر شده است.

وی افزود: شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی یکی از توطئه‌های دشمنان بود که ملت با حضور در مراسم تشییع این شهید والامقام این توطئه ننگین را خنثی کردند؛ ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه در برابر رژیم صهیونیستی، ثمره صدور فرهنگ مقاومتی است که سردار سلیمانی در جهان به راه انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان یادآور شد: این حادثه نشان داد که دشمن نه تنها از حاج قاسم هراس داشت؛ حتی از شهادت او نیز وحشت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یکی از راه‌های تبلور وحدت و انسجام را مشارکت پرشور در انتخابات دانست و تصریح کرد: حضور تک تک مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تیری به قلب دشمن است و حضور حداکثری و آرای بیشتر، دشمن را عصبانی تر می کند.